خبرگزاری کار ایران

یزدانی:‌ تنها دلخوشی‌ام هواداران استقلال بودند / می‎خواهم به جام جهانی بروم چون خیلی زحمت کشیدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۵۲

بازیکن تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد در مسابقات جام جهانی قطر پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بپوشد.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی پس از تمدید قرارداد با استقلال تهران اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. خداراشکر میکنم که افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم استقلال را دوباره به من داد. هیچوقت فکر نمی کردم بتوانم خودم را در پیراهن تیم دیگری ببینم. خیلی حس عجیبی است و یکی از بهترین روزهای زندگی ام است که توانستم به استقلال برگردم.

او ادامه داد: اول از خانواده ام تشکر می کنم. پدرم، مادرم، عموی عزیزم و خواهرم که در روزهای سخت واقعا کنارم بودند. هفت ماه خیلی سخت را داشتم. دوستان عزیزم و یک تشکر ویژه هم از سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی ایران دارم که در این مدت خیلی به من لطف داشتند.

یزدانی درباره اهدافش در بازگشت به استقلال عنوان کرد: قطعا موفقیت تیمم برایم اولویت است و سپس مسائل شخصی. آرزوی خودم این است که به جام جهانی بروم چون در این چند سال خیلی زحمت کشیدم. حالا یک وقفه ای در این میان افتاد و هدف شخصی ام جام جهانی است و هدف اصلی هم موفقیت تیمم و سربلندی استقلال است.

او همچنین درباره هواداران گفت: یک تشکر هم از هواداران عزیز باشگاه استقلال می کنم که در این مدت خیلی به من لطف داشتند. تنها دلخوشی ام هواداران استقلال بودند و هر چیزی که در این فوتبال دارم از هواداران استقلال و تیم استقلال است و امیدوارم فرد مفیدی برای تیمم باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز