خبرگزاری کار ایران

واکنش یورگن کلوپ به رفتار غیرورزشی داروین نونز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۱۹

​سرمربی قرمزها قصد دارد با مهاجم اروگوئه ای در مورد رفتار او پس از اخراج به دلیل رفتار خشونت آمیز مقابل کریستال پالاس صحبت کند.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ می‌گوید پس از اخراج مهاجم لیورپول در اولین بازی خود در لیگ برتر، با داروین نونز درباره رفتارش صحبت خواهد کرد.

این بازیکن اروگوئه ای پس از زدن سرش به یواخیم اندرسن، مدافع کریستال پالاس، در نیمه دوم تساوی یک بر یک دو تیم دوشنبه شب در آنفیلد، یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

او اولین بازیکنی است که به دلیل رفتار خشونت آمیز برای لیورپول تحت هدایت کلوپ از زمین اخراج می‌شود و اکنون سه جلسه محرومیت را سپری خواهد کرد و هفته آینده در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد غایب است.

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی خود گفت که نونز مستحق کارت قرمز بود و گفت که در روزهای آینده با این بازیکن 23 ساله صحبت خواهد کرد. او به شوخی گفت: "نه، من برای غیبت در سه بازی با او صحبت نمی کنم! نه، البته که با او صحبت خواهم کرد.

می‌خواستم ابتدا وضعیت را ببینم. من نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است. اندرسن را روی زمین دیدم و داروین را در حال دور شدن بود. این دیدگاه من بود. بنابراین از بچه هایمان پرسیدم، آن صحنه را دیدم و بله، کارت قرمز درست بود، واکنش اشتباهی انجام داد. اندرسن این را می خواست و به آن رسید، اما داروین اشتباه کرد."

او افزود: "یک تحریک کوچک اینجا و آنجا و قطعاً واکنش اشتباه همراه دارد. من نمی توانم آن را انکار کنم. او از آن درس خواهد گرفت. متأسفانه او چند بازی برای انجام این کار فرصت خواهد داشت، که برای ما جالب نیست، حتی با وجود شرایط خاص ما، اما همین است."

پیش از این، کلوپ درباره کارت قرمز با اسکای اسپورت صحبت کرده بود و گفته بود: "نمی‌دانم او تا چه زمانی محروم خواهد شد، اما شرایط همین است و ما از آن برای کارهای فیزیکی استفاده خواهیم کرد. نه به عنوان تنبیه، فقط برای قوی‌تر کردن او."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز