خبرگزاری کار ایران

کریمی: یک اشتباه کافی بود تا فوتبالم نابود شود / امیدوارم روند رو به رشد را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۸۱

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است این تیم با هدایت رضا مهاجری به روند رو به رشد ادامه بدهد.

امیرحسین کریمی در گفتگو با ایلنا درباره برتری مقابل مس کرمان اظهار داشت: در بازی اول سه امتیاز را به دست آوردیم که خیلی از بابت آن خوشحالم و امیدوارم این روند رو به رشد را حفظ کنیم.

بازیکن تیم نفت درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: در فوتبال ما یک مقدار این اتفاقات طبیعی است. به شخصه از بابت این اتفاق استرس نداشتم و معمولا در باشگاه‌‎های ایرانی اتفاق می افتد. خداراشکر آقایان یزدی و مهاجری و اعضای باشگاه این مشکل را برطرف کردند. فکر نمی‌کنم صحبت کردن درباره این مشکلات حرف زدن چیزی را تغییر بدهد.

کریمی درباره همکاری با رضا مهاجری همچنین گفت: من مدتی کوتاه با ایشان در پدیده کار کردم. از یکدیگر شناخت کافی دارم و امیدوار هم من به عنوان بازیکن و هم ایشان به عنوان سرمربی بتوانیم به هم کمک کنیم.

بازیکن سابق تیم پیکان درباره شرایطش پس از جدایی از این تیم عنوان کرد: فوتبال روی بدش را به من نشان داد. در شرایط بسیار عالی فکرش را نمی‌کردم به باشگاهی بروم و منحل شود. نه می‌دانستیم پدیده‌ایم نه شهرخودرو. یک انتخاب اشتباه کافی بود تا فوتبالم نابود شود. در سال اول با آقای رحمتی همه چیز عالی بود و نزدیک به سهمیه آسیایی بودیم ولی نمی دانستیم تیم در دست هیات فوتبال استان است یا مالک آن شخص دیگری است. خیلی از فوتبالیست‌هایی که آن تیم را انتخاب کردند در آستانه نابود شدن هستند. خیلی از بازیکنان آن تیم مجبور شدند الان در لیگ یک بازی کنند. پیش بینی نمی کردم چنین اتفاقی برایم بیفتد.

او درباره انتقال به تیم آلومینیوم اراک افزود: با آقای رحمتی کار کرده بودم و ایشان سرمربی با دیسیپلین هستند. آلومینیوم هم یکی از باشگاه‌های بانظم فوتبال ایران بود که از تجربه حضور در این باشگاه خوشحالم. وضعیت آنجا خوب بود و یکی از دلایلی که به نفت مسجد سلیمان رفتم وجود آقای مهاجری بود چون این را می دانم که از نظر فوتبالی خیلی می‌توانند به من کمک کنند.

کریمی درباره رویارویی با هوادار تهران گفت: کم و بیش مسابقات آن‌ها را دنبال کردیم، با تغییر بازیکنان و نقل و انتقالات تیم‌ها شناخت خیلی زیادی از هم ندارند اما با برتری مقابل آلومینیوم اراک تیم مقتدری نشان دادند. تیم‌های آقای الهامی همیشه قدرتمند جلو می‌روند. امیدواریم با تلاش و همدلی همه بازیکنان و کادرفنی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هافبک نفت مسجد سلیمان درخصوص غیبت تماشاگران در بازی هفته اول گفت: لذت فوتبال به حضور تماشاگران و هواداران در ورزشگاه است. زندگی فوتبال به هوادارانش است مخصوصا تیم مسجد سلیمان که دلخوشی تمام مردم آن شهر است. نسبت به ما همیشه محبت دارند و ناراحت کننده بود که در بازی هفته اول در کنار ما حضور نداشتند. امیدواریم شرایطی پیش بیاید که در بازی های خانگی از حضور آن ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز