خبرگزاری کار ایران

قایدی: امیدوارم محبت هواداران را جبران کنم / ساپینتو قطعا می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۸۱

مهاجم تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد موفقیت این باشگاه در فصل جدید هم تکرار شود.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی پس از امضای قرارداد با استقلال تهران اظهار داشت: حس خیلی خوبی است که بعد از یک سال به خانه خودم بازگشتم، امیدوارم که مانند سال گذشته که بچه ها تمام وجودشان را گذاشتند و توانستند استقلال را قهرمان کنند، ما هم امسال بتوانیم با تمام وجودمان یک افتخار دیگر کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مهاجم استقلال درباره اهدافش پس از بازگشت به تیم گفت: اهداف زیادی دارم. اول موفقیت استقلال و دوم اینکه به جام جهانی راه پیدا کنم و بتوانم پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم و آنجا هم اگر کاری از دست بر بیاید برای کشورمان انجام بدهیم.

او درباره همکاری با ریکاردو ساپینتو عنوان کرد:‌ شناختی که از ایشن دارم، مربی سرسخت و باهوش و خوبی بودند، هنوز نشده که با هم صحبت و کار کنیم و امیدوارم به زودی زودی یکدیگر را ببینیم. مربی بزرگی هستند و قطعا می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

مهاجم جوان درمورد حمایت هواداران گفت: هواداران خیلی به من لطف دارند، در این یکسالی که نبودم پیام های محبت آمیز ارسال می کردند، الان برگشتم، امیدوارم که بتوانم این محبت ها را جبران کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز