خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت نقل و انتقالات استقلال: کدام بازیکنان به درب خروج نزدیک هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۹۸

پیش از جذب بازیکن از سوی استقلال در حال حاضر چهار بازیکن فصل گذشته این تیم جدایی‌شان قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، بعد از پایان لیگ بیستم اکنون استقلال به طور قطعی برای فصل آینده محمد نادری، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت و این سه بازیکن که ایران را ترک کرده‌اند دیگر جایی در ترکیب فصل آتی آبی پوشان نخواهند داشت. در هفته گذشته امیر ارسلان مطهری هم با خداحافظی نشان داد که او چهارمین جدا شده تیم است و به احتمال بسیار زیاد راهی قطر می‌شود.

در کنار گمانه‌زنی‌ها پیرامون وضعیت بازیکنانی که قرار است به جمع آبی پوشان ملحق شوند، لیست خروجی و بازیکنانی که در برنامه فصل بعدی فرهاد مجیدی قرار نخواهند داشت هم مورد توجه است.

یکی از محتمل‌ترین بازیکنان در آستانه خروج استقلال در حال حاضر مهدی قایدی است. مهاجم تکنیکی آبی‌ها به کشور قطر سفر کرده تا پیشنهاداتش را بررسی کند و به احتمال بسیار فراوان لژیونر می‌شود هرچند روز گذشته فرهاد مجیدی با جدایی او مخالفت کرده بود.

داریوش شجاعیان هم به همراه او به قطر رفته و او نیز به احتمال بسیار زیاد فصل آتی آبی پوش نیست. در کنار این بازیکنان محمد دانشگر و رشید مظاهری گفته می‌شد که تیم را ترک خواهند کرد که احتمال جدایی‌شان اندک است و به احتمال زیاد برای فصل بعدی در این تیم ماندنی هستند.

مسعود ریگی، هافبک دفاعی تاثیرگذار آبی‌ها با فرا رسیدن تابستان قراردادش به پایان رسیده و یکی از بازیکنان در اولویت برای تمدید است اما پیش از اینکه استقلال مذاکره با این بازیکن را آغاز کند او مورد توجه تیم سپاهان قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد شانس کمی برای حفظ او وجود داشته باشد.

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی چهار بازیکن دیگری هستند که به دنبال فرا رسیدن تابستان دیگر تعهدی به استقلال ندارند و به عنوان بازیکن آزاد مجیدی در موردشان تصمیم‌گیری می‌کند که هر چهار بازیکن عضو ترکیب اصلی تیم بودند و غیبت‌شان در لیست تمدیدی‌ها بعید به نظر می‌رسد.

سینا سعیدی فر، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سینا خادمپور، وریا غفوری، احمد موسوی، امیرحسین خدامرادی، متین کریم زاده، آرش داجلیری، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و محمدحسین فلاح همچنین بازیکنانی هستند که با استقلال قرار دارند و جدایی یا انتقال با قرارداد قرضی آنها با نظر فرهاد مجیدی خواهد بود.

فردین رابط، سجاد آقایی، محمد بلبلی و رضا آذری هم چهار بازیکنی هستند که فصل پیش با قراردادی قرضی از استقلال جدا شده بودند و باید بعد از عاشورا همزمان با شروع فصل جدید تمرینات دید که مجیدی حاضر به بازگشت آن‌ها خواهد بود یا فصل بعدی هم به صورت قرضی خارج از تیم خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز