خبرگزاری کار ایران

سیاوش یزدانی کارت معافیت خدمت سربازی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۸۳۳

بازیکن تیم استقلال تهران کارت معافیت از خدمت سربازی را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیاوش یزدانی، بازیکن تیم استقلال تهران کارت معافیت از خدمت سربازی را دریافت کرد تا بدین ترتیب دوران خدمت او در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایان برسد.

مدافع 30 ساله در زمستان گذشته به دلیل مشمولیت سربازی از تیم استقلال تهران جدا شد و به عنوان بازیکن جدید تیم ملوان بندرانزلی معرفی شد. یزدانی با وجود سپری کردن دوران خدمت سربازی در تیم ملوان تنها در تمرینات شرکت کرد و حتی در یک مسابقه رسمی هم با پیراهن این تیم به میدان نرفت.

اخیرا از سوی مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان، یزدانی اجازه حضور در تمرینات را هم از دست داد و این سرمربی اعلام کرد به دلیل عدم تمرکز کافی او تصمیم گرفت تا این بازیکن را از تیمش کنار بگذارد.

یزدانی درحالی موفق به دریافت کارت معافیت خدمت سربازی شده است که همبازی او یعنی محمدحسین مرادمند پیش از شروع تمرینات پیش فصل موفق شد با استفاده از همین روش به استقلال بازگردد و در تمرینات حضور پیدا کند.

با فرا رسیدن پایان لیگ بیست و یکم قرارداد یزدانی با تیم استقلال تهران به پایان نرسیده و یک فصل و نیم دیگر از آخرین قراردادش باقی مانده است. با فرصت باقی مانده از زمان نقل و انتقالات باید منتظر ماند و دید او آیا تیم جدیدی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز