خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد در همه این زمینه‌ها بدبخت است

گری نویل در مرز انفجار: منچستریونایتد مانند کودکان زیر 9 سال بازی می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۳۱

گری نویل عملکرد منچستریونایتد در شکست 4-0 در برابر برنتفورد را مانند تماشای " بازی مردان در برابر تیم زیر 9 سال" توصیف کرده است.

به گزارش ایلنا، 13 مرتبه قهرمان لیگ برتر در حالی هفتمین شکست متوالی خارج از خانه خود را به ثبت رساند، که برابر برنتفورد 4 بر صفر شکست خورد و اریک تن هاگ پس از تقابل با برایتون برای دومین مسابقه متوالی سه امتیاز را از دست داد.

یونایتد پس از کمتر از 40 دقیقه 4 گل دریافت کرد و با همین نتیجه شکست خورد. گری نویل در همین باره به اسکای اسپورت گفت: "من سعی می کنم به یک چیز فکر کنم که منچستریونایتد در نیمه اول به خوبی انجام داده است و نمی توانم به آن فکر کنم. من 42 سال است که یونایتد را تماشا می‌کنم و نمی‌توانم لحظه‌ای را در نظر بگیرم که احساس کرده باشم به اندازه نیمه اول بد است. مثل این است که یک تیم مردانه با بچه های 9 ساله بازی می‌کند. اگر فکر می‌کردید نمی‌توانست بدتر از این شود، قطعا همینطور شده است."

نویل گفت: "منچستریونایتد 8 تا 10 ماه است که می‌داند برای بازسازی تیم به تابستان نیاز دارد. رالف رانگنیک [سرمربی موقت فصل گذشته] آن را به عنوان عمل جراحی قلب باز توصیف کرد. نداشتن زود هنگام بازیکنان - کیفیت بازیکنان، تعداد بازیکنان - که تن هاگ به آن نیاز داشت، گیج کننده است و بخشش آن دشوار است. این یک بازار متوقف نیست - تیم ها کار خود را انجام داده اند. به نظر می رسد هر باشگاهی برنامه ای دارد و منچستریونایتد برنامه ای ندارد، بیایید فقط به لیگ هلند یا بازیکنانی که زیر نظر تن هاگ کار کرده اند، نگاه کنیم."

او ادامه داد: "این یک استراتژی نیست - شما نمی توانید این کار را انجام دهید. این برای 15 سال پیش بود. شما باید بازیکنان را شناسایی کنید و کار با عوامل انجام شود. بله، البته، شما همیشه سعی می کنید اگر مربی بازیکنی داشته باشد که با او ارتباط خوبی دارد، برای پیوستن او را راضی کنید. اما بازیکنی که با او ارتباط خوبی دارد، آن‌ها نمی توانند وارد شوند - فرنکی دی یونگ. این یک دستاورد واقعی است که یک میلیارد پوند خرج کنید و اینقدر بد باشید. برای از بین بردن این تیم منچستریونایتد چیز زیادی لازم نیست. فقط کمی سازماندهی، کمی مبارزه می خواهد و شما آنجا هستید. کمی آنها را خشن کنید و به یک هدف برسید، آنها چنان پوسته پوسته هستند که شما باور نمی کنید."

گری نویل در مرز انفجار: منچستریونایتد مانند کودکان زیر 9 سال بازی می‌کند!

نویل افزود: "ما می‌توانیم در مورد بازیکنان قضاوت کنیم، اما اریکسن جدید است، مارتینز تازه کار است و برای او دشوار است. آن بازیکنان دیگر - ما در 12 ماه گذشته داستان آنها را تعریف کرده ایم. من احساس می کنم ما داریم مدام در مورد همان افراد همان حرف را می زند. یونایتد در گذشته همیشه به خشم هواداران از طریق پول و هزینه در بازار نقل و انتقالات پاسخ داده است. مشکل این است که اکنون هیچ کس نمی خواهد پول آنها را بگیرد. این یک مسئله بزرگ است. آنها نمی توانند پول را خرج کنند. اگر بازیکنی هستید که آن عملکرد را در نیمه اول تماشا می کنید، در مورد آمدن به این باشگاه چه فکر می کنید؟ این یک باشگاه فوتبال بزرگ است، این یک باشگاه فوتبال جادویی است، این بزرگترین چیز در زندگی من بود و من نمی توانستم بیشتر از این به حمایت از باشگاه افتخار کنم اما در این لحظه از زمان، واقعاً ناامید کننده است.

نویل درخصوص عدم گلزنی تیم همچنین گفت: "این بازیکنان اکنون در سه سرمربی مختلف ثابت کرده‌اند که به اندازه تیم‌هایی که مقابلشان بازی می‌کنند، کار نمی‌کنند. چقدر در فوتبال می گوییم که سخت کوشی استعدادها را شکست می دهد، در حالی که استعدادها سخت کار نمی کنند؟ تیم یونایتد به اندازه کافی سخت نمی دود، آنها به اندازه کافی سریع نمی دوند، اما اعتماد به نفس آنها کاملاً تخلیه شده است. آنها به سختی در حال مبارزه هستند و 12 ماه است که وضعیت به همین شکل است. به آنها کمکی نشده است و برخی خواهند گفت، آنها مستحق کمک نیستند - آنها باید به خودشان کمک کنند! من این را می فهمم اما قبلا در تیم های در حال مبارزه حضور داشته ام. من در تیم هایی بوده ام که رنج کشیده اند و آنها به چیزی نیاز دارند. این باید از بالا حاصل شود. اما بلازی برنتفورد یک نمایش از پایین ترین سطح جدید بود. به نظر می رسد پیوسته منچستریونایتد می تواند از پایین ترین سطح قبلی خود فراتر رود. زمان پایین ترین سطح چه زمانی خواهد رسید؟

یونایتد اکنون در هیچ رقابتی از ماه فوریه خارج از خانه پیروز نشده است و نویل گفت: "اگر می خواهید به دنبال نشانه هایی باشید که نشان می دهد یک تیم فاقد شخصیت و اعتماد به نفس است، این بازی خارج از خانه است، نحوه برخورد با ضربات ایستگاهی، آمار دوندگی شماست. منچستریونایتد در همه این زمینه ها بدبخت است."

اما در حالی که نویل در انتقاد از باشگاه سابقش به شدت انتقاد می کرد، او از هواداران یونایتد خواست تا قبل از بازی خارج از خانه این تیم در لیگ برتر انگلیس از مرز سوء استفاده عبور نکنند. نویل توضیح داد: "شما می دانید که [این نتایج] چه تاثیری در بازی برای منچستریونایتد دارد. من با شور و شوق در مورد باشگاه صحبت کرده ام اما یک خط وجود دارد. من می دانم که هوادارانی هستند که به خانه های مردم یا در زمین تمرین آمده اند و سعی کرده اند وارد شوند. این اتفاق نمی افتد. بگذارید واقعاً واضح بگوییم - اینجا باید یک خط مشخص باشد.

در پنج، شش یا هفت روز آینده قبل از بازی لیورپول وضعیت سمی خواهد بود، اما شما نمی توانید در خانه های مردم حاضر شوید، نمی توانید از خانواده های مردم سوء استفاده کنید. این هرگز نباید اتفاق بیفتد و هر هوادار منچستریونایتد باید بداند که این خط هرگز نباید نادیده گرفته شود. اعتراض مسالمت آمیز و تظاهرات به روش درست کاری است که باید انجام شود. ما باید مطمئن شویم که در داخل استادیوم حفظ شود و مطمئن شویم که به روش درست انجام می شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز