خبرگزاری کار ایران

گری نویل: رفتار بارسلونا مایه شرمساری است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۳۵

ستاره سابق منچستریونایتد باشگاه اسپانیایی را به دلیل پرداخت نکردن دستمزد کامل فرنکی دی‌یونگ در میان جنگ نقل و انتقالات محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، بارسلونا را به خاطر رفتار با فرنکی دی یونگ مورد انتقاد قرار داد.

نویل در پاسخ به یکی از هواداران در توییتر، باشگاه اسپانیایی را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را به خاطر نحوه برخورد با این وضعیت تاکنون "مایه ننگ" خواند.

او نوشت: "در واقع برای من مهم نیست که او برای یونایتد قرارداد می‌بندد یا نه! با این حال، این وضعیتی را که من همیشه به آن علاقه داشتم، برجسته کرده است که کارفرمایان/باشگاه‌ها ناراحتی کارگران/بازیکنان را ایجاد می‌کنند و به آن‌ها پول نمی‌دهند. بارسلونا مایه شرمساری نام بزرگ آن‌هاست!"

گزارش‌ها حاکی از آن است که دی یونگ 17 میلیون یورو (14.5 میلیون پوند / 17 میلیون دلار) از بارسا بابت پرداخت حقوق معوق بدهکار است، مبلغی که هافبک حاضر نیست از آن صرف نظر کند.  گفته می شود که این به نوبه خود باعث تاخیر در خرید احتمالی دی یونگ توسط منچستریونایتد شده است.

این اولین بار نیست که گری نویل از بارسلونا انتقاد می‌کند. او پیش از این به هافبک هلندی پیشنهاد داده بود که اقدام قانونی علیه باشگاه انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز