خبرگزاری کار ایران

دربی خوزستان؛ دوئل دارا و ندار!/ فشار روانی برای کسب پیروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۴۸

دربی خوزستان سنگ محک مهمی برای دو تیم لیگ برتری این استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این مسابقه به عهده امیر عرب‌براقی است.

فولاد با حفظ کادرفنی خود و خرید بازیکنان بزرگ راهی دربی خوزستان می‌شود. اشکان دژاگه، وریا غفوری، احسان پهلوان، سعید آقایی و علی قربانی از جمله بازیکنان جدیدی هستند که این تیم جذب کرده است. با این حال نکونام از عدم جذب رضاوند ناراحت و معتقد است باید 2 بازیکن دیگر جذب شوند. این در حالی است که بخشی از هواداران خوزستانی معتقدند فولاد خیلی به پرورش ستاره‌های بومی توجه ندارد و به نکونام انتقاد می‌کنند. فولاد در فصل جدید یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و قصد دارد از همین بازی ابتدایی با پیروزی آغاز کند. 

شاگردان نکونام فصل گذشته با 49 امتیاز در رده پنجم قرار گرفتند.

مصدوم فولاد خوزستان:

فرشید اسماعیلی به دلیل پارگی رباط صلیبی از لیست تیمش خارج شده و فعلا نمیتواند به میدان برود. او جز شاخص‌ترین غایبان فولاد است.

مهمترین خروجی فولاد خوزستان: 

مهم‌ترین خروجی فصل نقل انتقالات فولاد، بهترین گلزن این باشگاه لوسیانو پریرا بود. نکونام درباره این بازیکن اعلام کرد برای خروج از فولاد عجله کرد.

صنعت نفت آبادان؛ کمی ناشناخته و کم پول!

 صنعت نفت آبادان بعضی بازیکنان شاخص خود مانند امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، رضا جبیره و محمدرضا غبیشاوی، شروین بزرگ و رضا یزدان پرست را به دلیل مسائل مالی در فصل نقل و انتقالات از دست داد. پرکاس برای اولین مرتبه هدایت یک تیم لیگ برتری را تجربه می‌کند، به همین دلیل شاید کمی افکار او ناشناخته باشد. سرمربی صنعت نفت که سابقه داوری فوتبال را هم داشته است اعلام کرد به داوران اعتراض نمی‌کند. او در قدم اول انگیزه زیادی دارد تا بتواند با امتیاز از میدان خارج شود. قطعاً به دلیل انتظارات هواداران آبادانی هفته‌های اول برای او خیلی سخت است. صنعت نفت آبادان فصل گذشته با 36 امتیاز در رده دهم قرار گرفت. هدایت این تیم فصل گذشته به عهده علیرضا منصوریان بود.

خریدهای جدید نفتی‌ها

احسان مرادیان، سینا مریدی، عماد میرجوان، حسین پورامینی و یوسف وکیا جز در میان خریدهای جدید سرشناش‌تر هستند. در این بازی مرادیان و مریدی به دلیل سابقه بازی در فولاد انگیزه زیادی دارند تا توانایی خودشان را اثبات کنند. آبادانی‌ها به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هم بودند که ظاهراً‌ کار اداری آنها طول کشیده است.

مصدومان صنعت نفت

حسن بیت سعید به دلیل شکستگی دست و عمل جراحی، در این هفته غایب است و نمی‌تواند مقابل فولاد حاضر باشد.

 

گزارش از: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز