خبرگزاری کار ایران

کشورهای اسلامی؛ بخشی طلایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۲۲

در ادامه مسابقات روز پایانی تکواندو در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، نماینده وزن 74- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد.

 به گزارش ایلنا، روز چهارم و پایانی مسابقات تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی امروز جمعه 21 مرداد ماه با برگزاری مبارزات اوزان 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان و 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد و از میان چهار نماینده صعود کرده ایران به دیدار نهایی، بعد از نقره نرگس میرنوراللهی، امیرمحمد بخشی صاحب مدال ارزشمند طلا شد.

 بخشی پس از یک دور استراحت، «وان دیجک» از کشور سورینام را طی ۲ راند مبارزه شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی «عمر الهلو» از اردن را 2 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

امیرمحمد بخشی در مرحله نیمه نهایی مقابل «جسوربک جایسانوف» از ازبکستان قهرمان آسیا با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد و در دیدار نهایی نماینده ایران کار سختی نداشت و توانست  «احمد بهلول» از فلسطین  را با نتایج 12 بر صفر و 15 بر 5 شکست دهد و مدال طلا را تصاحب کند.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات تا کنون توسط ناهید کیانی،  حسین لطفی، علی احمدی و امیرمحمد بخشی 4  مدال طلا، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی  و سید نرگس میرنوراللهی 3 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده هم 4 مدال برنز برای تیم ملی تکواندو کسب کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز