خبرگزاری کار ایران

کارشناسی داوری دیدار استقلال - سپاهان با نوید مظفری:

وقتی داور پنالتی استقلال را ندید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۲۰

نوید مظفری صحنه های حساس داوری دیدار استقلال - سپاهان را کارشناسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قضاوت دیدار حساس هفته نخست لیگ برتر میان استقلال و سپاهان بر عهده بیژن حیدری بود و وی توانست از پس اداره این دیدار که خیلی هم پربرخورد نبود بر بیاید ولی چند صحنه حساس داوری در این بازی وجود داشت که شاهد اعتراض نیمکت‌ها به داور و تصمیماتش بودیم و به همین بهانه سراغ نوید مظفری رفتیم تا نظر او را جویا شویم.

مظفری در مورد صحنه مشکوک به خطای هند فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه سپاهان در دقیقه 25 بازی اظهار داشت: در این صحنه تصمیم داور مسابقه درست بود و توپ با دست بازیکن سپاهان برخوردی نداشت که مصداق خطای هند باشد و اعتراض استقلالی‌ها برای اعلام پنالتی درست نبود.

وی افزود: اخطاری که داور مسابقه به رامین رضاییان داد درست بود ولی اخطار دقیقه 49 به محمد علینژاد از نظر من اشتباه بود. یک افساید بحث برانگیز هم هم در دقیقه 91 بازی علیه تیم سپاهان گرفته شد که تصمیم درستی بود.

مظفری در خصوص سرنگون شدن رمضانی در دقیقه ۸۳ در محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: مدافع سپاهان، مهاجم استقلال را هل داد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که در این صحنه حیدری دچار اشتباه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز