خبرگزاری کار ایران

بازتاب حمله ساپینتو به دستیارش در رسانه پرتغالی (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۹۵۵

رفتار عجیب ساپینتو با دستیارانش در بازی با هوادار در رسانه های پرتغالی بازتاب داشته است.

به گزارش ایلنا، رفتارهای عجیب ساپینتو روی نیمکت استقلال در رسانه‌های پرتغالی هم بازتاب پیدا کرد. 

 رسانه میس فوتبال پرتغال نوشت: هفته گذشته ریکاردو سا پینتو استقلال را برای اولین بار به عنوان قهرمانی سوپرجام ایران رساند و همچنان برای کسب مقام اول و قهرمانی در لیگ برتر هم می‌جنگد و در این مرحله با اختلاف دو امتیازی از پرسپولیس صدر نشین به رقابت ادامه می‌دهد.

در این شرایط طبیعتاً در مواجهه با این رقابت سنگین طبیعتاً فشاری عصبی بالا می‌رود. قبل از تعطیلی رقابت ها، در بازی‌ای که استقلال با کمترین اختلاف در خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر‌پیروز شد، ساپینتو از دستیار خودش روی موتا به شدت عصبانی شد.

در بازی با هوادار، در روز 7 مهرماه، از سرمربی پرتغالی دو لحظه مختلف در حال حمله به سمت دستیارش تصاویری پخش شده است. تصاویری که در این مدت به شدت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود.

بر اساس آنچه میسفوتبول دریافت کرده است، ریکاردو ساپینتو از دستیارانش - نه فقط روی موتا - می‌خواست در برابر اتفاقاتی که علیه تیم رخ می‌داد، موضع دیگری اتخاذ کنند. این وضعیت هیچ پیامد مهمی نداشت.

حجم ویدیو: ۱.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز