خبرگزاری کار ایران

فردیناند: منچستریونایتد نباید رونالدو را رها کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۲۹

ریو فردیناند به منچستریونایتد هشدار داد که اگر کریستیانو رونالدو خروج از نقل و انتقالات را قطعی کند، آنها گلزن بزرگی نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، ریو فردیناند می‌ترسد در صورت فروش کریستیانو رونالدو، منچستریونایتد در گلزنی با مشکل مواجه شود. منچستریونایتد اصرار دارد رونالدو که یک سال از قراردادش باقی مانده است، در آستانه بازی افتتاحیه لیگ برتر یکشنبه در خانه برایتون، فروشی نیست.

و فردیناند اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که باشگاه سابقش نمی‌تواند بهترین گلزن فصل گذشته را با 24 گل در تمام رقابت‌ها در بازار نقل و انتقالات جایگزین کند.

وقتی از فردیناند پرسیده شد که آیا رونالدو می ماند یا خیر، گفت: "بله، او می ماند. منچستریونایتد نمی تواند او را رها کند. مشکل این است. منچستریونایتد الان در بازار نقل و انتقالات از کجا 20 گل پیدا می کند؟ تنها دلیلی که منچستریونایتد اکنون کریستیانو رونالدو را رها نمی کند این است که تعداد بیش از 20 گل در تیم خالی خواهد بود. شما نمی توانید اجازه دهید که بدون هیچ کمکی از در خارج شود. [آنتونی] مارسیال برمی گردد اما او هنوز چیزهای زیادی برای اثبات وجود دارد. او سال گذشته به سویا رفت.

او ادامه داد: امیدوارم او برگردد و پرواز کند. ما در پیش فصل هستیم و او خوب به نظر می رسد و خط حمله بسیار سرزنده به نظر می رسد. اما بیایید به فصلی که فشار زیاد است، برگردیم. من می خواهم همین را ببینم."

فردیناند 43 ساله، به پادکست فایو گفت: "مارکوس راشفورد، همه چیز را فراموش کند. تو یک پیش فصل داشتی، الان مصدومیتی نداشتی، لطفا لیگ برتر را به پا کن. فصل گذشته زبان بدن او روی من تاثیر می گذاشت. او خوشحال به نظر نمی رسید. من در این مورد با او صحبت کردم. حتی اگر شما راضی نیستید، باید به زمین بروید و عمل کنید. این کاری است که بازیکنان انجام می دهند. گاهی اوقات من از چیزهای خاصی در پشت صحنه راضی نبودم، اما شما این را با نحوه بازی من نمی دانستید. مارکوس، به هر دلیلی، این اجازه را به اجراهایش داد. او در این فصل خوشحال‌تر خواهد بود. او یک پیش‌فصل داشته، بدون مصدومیت و با توجه به صحبت‌های او، او سرمربی‌ای دارد که به حرف‌هایش اعتقاد دارد. اگر هر سه این موارد در این فصل انجام شود، مارکوس راشفورد خوب خواهد شد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز