خبرگزاری کار ایران

ادامه رفتارهای عجیب رونالدو: ترک اولدترافورد پیش از اتمام بازی دوستانه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۳۱

ستاره منچستریونایتد، اولدترافورد را قبل از پایان بازی مقابل رایووایکانو ترک کرد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در طول رقابت‌های پیش فصل شیاطین سرخ غایب بود اما اکنون در آستانه فصل جدید به تیم بازگشته است.

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد برای رویارویی با رایو وایکانو در میان شایعات مداوم مبنی بر انتقال او در تابستان قرار گرفت، اما او برای شنیدن سوت پایان بازی به حضورش ادامه نداد. این بازیکن 37 ساله علیرغم عدم حضور در هیچ یک از 5 بازی قبلی پیش فصل شیاطین سرخ، در ترکیب اریک تن هاگ قرار گرفت.

اریک تن هاگ در ابتدا تایید کرد که رونالدو برای دیدار دوستانه رایووایکانو پس از شکست 1-0 یونایتد مقابل اتلتیکو مادرید در اسپانیا در ترکیب تیمش خواهد بود.

این سرمربی هلندی اعتراف کرد که این مهاجم کهنه کار هنوز از نظر آمادگی جسمانی از سایر هم تیمی‌های خود عقب است. تن هاگ به Viaplay گفت: "ما خواهیم دید که او چقدر می‌تواند بازی کند. در این لحظه نمی‌توانم بگویم (چقدر او آماده است). او در سطح بقیه تیم نیست زیرا هفته‌های زیادی را از دست داد. اما او به بازی ها و به تمرینات زیادی نیاز دارد."

چرا رونالدو اولدترافورد را زودتر ترک کرد؟

رونالدو 45 دقیقه ابتدایی تساوی 1-1 یونایتد مقابل رایوویکانو در ترکیب بود و در پایان به جای آماد دیالو تعویض شد.

سپس این مهاجم قبل از سوت پایان بازی اولدترافورد را ترک کرد و هنوز توسط باشگاه تایید نشده است که آیا جدایی او توسط تن هاگ تایید شده است یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز