خبرگزاری کار ایران

ربیعی: منشا و پریرا به مرور هماهنگ‌تر می‌شوند/ خرید جدید نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۳۸۲

سرمربی مس رفسنجان در عین نگرانی از وضعیت آبگرفتی شهر رفسنجان، وعده داد برای هماهنگی دو مهاجم خارجی تیمش بیشتر تلاش خواهد کرد.

محمد ربیعی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت مس رفسنجان پیش از آغاز لیگ بیست و دوم اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود در روزهای اخیر تمرینات‌مان را آنجا پیگیری کنیم. متاسفانه بروز سیل و آبگرفتگی در شهر رفسنجان فعلا امکان حضور تیم در شهر را گرفته است. در تلاش هستیم که بلافاصله بعد از مهیا شدن شرایط به آن شهر برویم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم ما نگرانی وضعیت شهر رفسنجان و مردم عزیز آن است. همه ما باید به سهم خودمان کمک کنیم و احساس مسئولیت کنیم. به همین دلیل اعضای تیم مس رفسنجان هم قطعا پیگیر این موضوع هستند و حتی با انتشار تصاویر در فضای مجازی و موارد دیگر از شهر حمایت کردند و اگر جایی بتوانیم کمک کنیم، دریغ نمی‌کنیم. امیدواریم با همت سریع و استانی، آبگرفتی زودتر اصلاح و شهر به وضعیت سابق بازگردد.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره بازی هفته اول مقابل نساجی گفت: قطعاً این تیم بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردار است. باید تلاش کنیم و با تمام تمرکز در هفته اول حاضر باشیم تا انشاالله نتیجه مدنظرمان را کسب کنیم. 

ربیعی در پاسخ به اینکه آیا از روند هماهنگی گادوین منشا و لوسیانو پریرا راضی است، تصریح کرد: منشا و پریرا به مرور هماهنگ‌تر می‌شوند و تلاش ما این است که هماهنگی این دو  بازیکن بیشتر شود.

وی پیرامون اینکه آیا با توجه به کنار گذاشتن مرتضی منصوری از لیست تیمش، خرید جدیدی خواهد داشت، اظهار داشت: خیر چنین قصدی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز