خبرگزاری کار ایران

انتظار مدیران مس از ربیعی؛ قهرمانی یا نایب قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۴۱

سرمربی مس رفسنجان با توقعاتی از سوی مدیران شرکت صنایع ملی مواجه شده است که برای او خیلی خوشایند نیست.

به گزارش ایلنا، دیروز(دوازدهم تیر ماه سال جاری) اولین جلسه تمرینی مس رفسنجان پیش از آغاز فصل بیست و دوم لیگ برتر برگزار شد. در این تمرین احمد افضلی رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران هم حضور داشت. او در صحبت کوتاهی که با بازیکنان داشت، اعلام کرد که انتظار دارد مس در جایگاه اول و دوم لیگ برتر قرار بگیرد. 

بعد از این صحبت‌ها محمد ربیعی در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت و به این موضوع واکنش نشان داد:‌ «در هر سال به لطف خدا توانستم ارتقا را برای مجموعه ایجاد کنم و این مسئله هم باعث شده که مسئولان در حال حاضر انتظارات بیشتری داشته باشند. من پارسال هم همین صحبت ها را کردم و گفتم شخص من باوری را در تیمم ایجاد می‌کنم و جاه‌طلبی های خودمان را داریم اما باید واقع‌بینانه هم به قضیه نگاه کرد. باید بار روی تیم گذاشت و از تیم انتظار بیهوده داشته باشیم. اگر شرایط سهمیه مثل گذشته بود ما که ششم شدیم باید این شانس را برای خودمان قائل می‌شدیم که بتوانیم حالتی ایجاد کنیم که برای رتبه های پنجم و چهارم اقدام کنیم.»

به نظر می رسد سرمربی مس رفسنجان کسب مقام اول و دوم را انتظار بالایی می‌داند اما به هر حال این توقع وجود دارد. فصل گذشته بعد از حذف مس رفسنجان و شکست مقابل خلیج فارس ماهشهر، حتی شایعه استعفای ربیعی هم وجود داشت.

با این تفاسیر اگر نتایج به دلخواه سرمربی مس رفسنجان پیش نرود به نظر می‌رسد در سال چهارم شرایط برای ربیعی سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز