خبرگزاری کار ایران

نشست مسئولین مرکز ملی فوتبال با سازمان عمران شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۷۶

به منظور بررسی و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی، مسئولین مرکز ملی فوتبال و سازمان عمران شهرداری تهران صبح امروز نشستی را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، علی میرغفاری، معاون اجرایی مرکز ملی فوتبال به همراه علی بابایی، دبیر کمیته عمران و زیرساخت نشستی را با مهندس احمدی، مهندس ترابی از مسئولین سازمان عمران شهرداری تهران برگزار کرده و در خصوص پروژه های مرکز ملی فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید علی میرغفاری، معاون اجرایی مرکز ملی فوتبال درباره این جلسه گفت:در راستای حمایت های دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران و پیرو نشست های مشترک با سرپرست محترم فدراسیون فوتبال آقای دکتر ماجدی و در جهت استفاده از ظرفیت های حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه، تجهیز و تکمیل همچنین نگهداری سرمایه های فوتبال ملی ایران، نشست امروز برگزار شد.

وی گفت: در واقع سازمان عمران شهرداری تهران پیگیر 4 کار عمرانی در مرکز ملی فوتبال بود که موضوع سردرب، ورودی نگهبانی، دکل ها و پروژکتورهای زمین های شماره یک، دو و زمین مصنوعی، تکمیل خوابگاه بانوان و احداث 500 متر رختکن برای زمین شماره دو و چمن مصنوعی مطرح شده و آغاز عملیات در این بخش مورد موافقت اعضا با حمایت کامل شهردرای قرار گرفت. بر همین اساس پیگیری های لازم از سوی ما و کمیته عمران و زیرساخت فدراسیون فوتبال با مسئولین شهرداری صورت می گیرد تا فعالیت های لازم انجام شود و امکانات و بستر مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز