خبرگزاری کار ایران

امامی فر: تکمیل ساخت خوابگاه بانوان کوثر، احداث کلینیک پزشکی، اجرای طرح سالن تکنیک در مرکز ملی فوتبال را در دستور کاری داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۶۹

رییس مرکز ملی فوتبال معتقد است که در اختیار گذاشتن بهترین امکانات برای تیم های ملی یکی از وظایف مهم این مرکز به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی در مرکز ملی فوتبال گفت:از اردیبهشت سال 1400 تا کنون اردوهای مختلفی در بخش بانوان و آقایان برگزار شده تا تیم ها در بهترین شرایط تمرینات خود را برگزار کنند.

وی در ادامه بیان کرد:چندین سال است که از تاسیس این مرکز می گذرد و برخی کارهای تعمیراتی و نگهداری در این قسمت انجام نشده است. بر همین اساس تعمیر و ایجاد بستر مناسب در جهت روند رو به رشد امکانات را در دستور کار قرار دادیم. به دلیل مشکلات مالی در بخش بازسازی روند ما کند بوده اما رایزنی های خوبی برای اجرای برنامه ها صورت گرفته تا بتوانیم بازسازی، تعمیر و یا اضافه کردن امکانات بیشتری به این مجموعه را به مرحله اجرا بگذاریم.

رییس مرکز ملی فوتبال ادامه داد:هتل آکادمی در اختیار مرکز قرار گرفته و بحث بازسازی نیز در این بخش وجود دارد. راه های مختلفی را بررسی می کنیم تا هتل آکادمی را بازسازی کنیم و بستر و اسکان مناسبی برای تیم های ملی ایجاد کنیم. قصد ما این است تا میزبان چند تیم ملی به طور همزمان در این هتل باشیم. شرایط ویژه ای است و در بحث زیرساختی و خدماتی که دو مسئله مهم جدا از هم است با برنامه ریزی پیش می رویم تا امکانات و وضعیت مناسبی در خور شان تیم های ملی تعبیه کنیم.

امامی فر گفت:بخشی از اهداف و برنامه های ما به زیرساختها مربوط می شود. پروژه های ناتمامی وجود دارد و پیگیری های آن را انجام می دهیم تا به نتیجه ای مطلوب و مناسب برسیم. تکمیل ساخت خوابگاه بانوان کوثر، احداث کلینیک پزشکی، اجرای طرح سالن تکنیک در مرکز ملی فوتبال را در دستور کاری داریم تا بتوانیم مجموعه ای با کیفیت تر در اختیار تیم های ملی قرار دهیم. همچنین تعویض زمین چمن شماره یک ، یکی از برنامه های مهمی است که باید به مرحله اجرا برسد.

رییس مرکز ملی فوتبال که معتقد است مرکز ملی محل مهمی برای تیم های ملی فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در بخش بانوان و آقایان است در این رابطه گفت:شرایط باید به گونه ای باشد که بهترین امکانات و با کیفیت بالا در اختیار ملی پوشان قرار گیرد. در همین راستا تفاهم نامه ای با پژوهشگاه تربیت بدنی در راستای استفاده از علم و دانش در این زمینه و استفاده بهینه از شرایط همکاری دو جانبه را امضا کردیم تا در بخش تجهیزات از دانشجوها و مبتکران ایرانی استفاده کنیم و در مسیر رشد و توسعه قرار گیریم. همچنین چارت سازمانی مرکز ملی فوتبال تایید شده که به زودی به مرحله اجرا گذاشته می شود. همه هدف ما این است که تیم های ملی در بهترین شرایط موجود تمرینات خود را برگزار و برای ایران عزیز افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز