خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: استقلال نیازی به سر و صدا در نقل و انتقالات نداشت/ دوری از حواشی شرط تکرار قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۰۵

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: استقلال نیاز به سروصدا در نقل و انتقالات نداشت و دیدیم که چطور همه تیم‌ها به دنبال این بودند که ارقام بالا ستاره‌های ما را جذب کنند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با ایلنا درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: پس از جدایی سرمربی، مدیریت باشگاه ریکاردو ساپینتو را به عنوان جانشین معرفی کرد و اینطور که ما شنیده ایم ایشان با دقت و نظارت خیلی زیاد روی آماده سازی بازیکنان متمرکز هستند که بسیار خبر دلگرم کننده‌ای است.

وی افزود: تیم قهرمان به انگیزه و حمایت بالا نیاز دارد تا همچنان در مسیر موفقیت باشد. استقلال در انتخاب سرمربی با دقت عمل کرده و آنطور که بازیکنان هم می‌گویند او سعی می‌کند با فشار بالای تمرینات آن‌ها را برای مسابقات آماده کند.

مدیرعامل پیشین استقلال پیرامون نقش مدیریت در نتایج این تیم عنوان کرد: در بخش حمایت استقلال فصل پیش مورد توجه تیم مدیریت قرار داشت که دیدیم نتیجه آن‌ هم دوری از حواشی و تمرکز روی مسابقات بود. استقلال اگر همینطور دور از حواشی و مسائل غیر فوتبالی باشد مطمئناً دوباره می‌تواند  قهرمانی را تکرار کند.

فتح‌الله‌زاده درباره ارزیابی‌اش از نقل و انتقالات استقلال، گفت: بازیکنان قابل توجهی به تیم اضافه شده‌اند که امیدوار تمام نیازهای سرمربی برطرف شود تا بتواند با دست پر به مسابقات برود. استقلال نیاز به سروصدا در نقل و انتقالات نداشت و دیدیم که چطور همه تیم‌ها به دنبال این بودند که ارقام بالا ستاره‌های ما را جذب کنند. این نشان می‌دهد که تمدید آن‌ها هم کار قابل توجهی بوده است. به نظرم اگر یکی دو بازیکن و یک وینگر هم به این تیم اضافه شود استقلال کامل‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز