خبرگزاری کار ایران

مرادی: با استقلال فسخ کردم/ انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۲۴

بازیکن سابق استقلال گفت: از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می‌کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است.

زکریا مرادی در گفتگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط همکاری‌اش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: چند دقیقه دقیقه قبل در باشگاه استقلال حاضر شدم و رضایتنامه ام را دریافت کردم. با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بودم طبق قانون باید منتظر اعلام نظر سرمربی و باشگاه می ماندم. 

وی در پاسخ به این سوال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، تصریح کرد: از نظر اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که بخواهم نام تیمی را ببرم. اما چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتشان را برایم ارسال کردند که به دلیل قراردادم با استقلال منتظر تعیین تکلیفم بودم. بعد از این مذاکراتم را شروع می کنم. تا ببینیم خدا برای ما چه می خواهد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به بعضی مطالب نادرست که علیه بازیکنان در فصل نقل و انتقالات منتشر می شود تصریح کرد: نمی دانم منشا این اخبار کجاست و درباره دیگران نمی توانم اظهار نظر کنم. اما از خودم مطمئنم که با هیچ رسانه‌ای به جز شما صحبتی نکردم اما از طرف من مصاحبه منتشر می کنند. انتشار اخبار نادرست به ضرر فوتبال کشور است. واقعاً در این مدت تمرکزم روی تمرینات اختصاصی ام بود چون بعد از بازگشت از خدمت سربازی قصد دارم استعدادم را نشان بدهم و در لیگ برتر بازی خوبی به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز