خبرگزاری کار ایران

تکرار پیام آنچلوتی درباره نقل و انتقالات رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۸۸

از بسیاری جهات، بارسلونا و رئال مادرید تابستان های متضادی داشته اند.

به گزارش ایلنا، لوس بلانکوس کار خود را سریع و زود انجام داد و آنتونیو رودیگر و اورلین شوآمنی را به خدمت گرفت در حالی که تابستان بارسلونا یک درام پر از حماسه بود.

این دو در صبح یکشنبه در لاس وگاس با هم دیدار کردند که شاگردان ژاوی هرناندز از طریق یک حمله خیره کننده رافینیا پیروز شدند. این نتیجه یا عملکردی نبود که کارلو آنچلوتی را به شدت نگران کند، زیرا اولین بازی آن‌ها در پیش فصل بود.

در صحبت با آآس بعد از بازی، آنچلوتی قاطعانه گفت که این تیمی است که او با آن پیش می رود، حتی اگر خروج عجیب و غریب وجود داشته باشد. دو نامی که به احتمال زیاد جدا می شوند ممکن است مارکو آسنسیو و دنی سبایوس باشند.

آنچلوتی گفت: "آن‌ها(مارکو آسنسیو و دنی سبایوس) دو بازیکنی هستند که عملکرد خوبی دارند اما البته رقابت افزایش یافته است."

او در پاسخ به این سوال که آیا بهترین راه حل خروج است، گفت: "از آن‌ها بپرسید." زمانی که در مورد تمدید هر دو سوال شد، آنچلوتی به همان اندازه پاسخ داد: "از باشگاه بپرسید." او همچنین تمایل داشت برای بازیکنانی که در اختیار دارند ارزش قائل شود، زمانی که به او گفته شد ممکن است رئال مادرید به مهاجم دیگری نیاز داشته باشد.

او ادامه داد: "تیم بسته شده است و نسبت به سال گذشته بهتر است. دو نفر جدید [رودیگر و چوآمنی] وارد شده‌اند و قرار است چیزهای زیادی اضافه کنند. 27 بازیکن هستند، این خیلی زیاد است و مربیگری آنها آسان نیست اما بازیکنانی که من دارم باهوش هستند و آنها سختی های من را درک می کنند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز