خبرگزاری کار ایران

حضور هزاران شهروند تهرانی در جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۵۰

رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در نخستین تابستان قرن، با برپایی غرفه‌های ورزشی دور دریاچه شهدای خلیج فارس تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، محمد مشهدی یاری رییس اداره تفریحات و بازی‌های این سازمان اظهار داشت: نخستین جشنواره تفریحی ورزشی در تابستان، با هدف غنی سازی اوقات فراغت و گرامیداشت دهه ولایت، از ۲۵ تیرماه جاری با راه اندازی غرفه‌های متعدد ورزشی شامل تیراندازی با تفنگ بادی، شن بازی کودکان، داژبال و ... دور دریاچه شهدای خلیج فارس به انجام رسید.

مشهدی یاری افزود: برگزاری بازی‌های میدانی و مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی و بازی‌های بومی محلی، با مشارکت و استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و موجی از نشاط را در میان شرکت کنندگان به وجود آورد.

رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: این جشنواره که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ تهران به انجام رسید، امشب؛ ۲۹ تیرماه به پایان می‌رسد و به زودی جشنواره ای دیگر با همین رویکرد در بوستان ولایت برگزار می شود و البته این جشنواره ها به صورت خانواده محور در تمام طول تابستان برگزار می شود و در این باره اطلاع رسانی به شهروندان تهرانی را نیز به موقع انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز