خبرگزاری کار ایران

با حضور نام آوران ورزش ایران زمین؛

آیین تجلیل از قهرمانان " امام رضا"یی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۷۰۰

آیین پهلوانی و تجلیل از اهداکنندگان مدال ورزشی به موزه امام رضا (علیه السلام) – قهرمانان امام رضایی- با حضور پهلوانان و نام آوران ورزش کشورمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج؛ امام رضا علیه السلام، آیین تجلیل از مدال آوران المپیکی، پارالمپیکی و جهانی که طی 4 دهه گذشته، مدال های خود را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرده بودند، به انجام رسید.

در این مراسم قهرمانان ملی همچون محمد نصیری، بهداد سلیمی، جواد فروغی و ... به همراه مدیران ارشد ورزش کشور از جمله مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، در کنار محمدآخوندی از چهره‌های مدیریت شهری و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و رضا سیفی مشاور شهردار تهران حضور یافتند.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره اظهار داشت: قهرمانان ورزشی همواره الگوی بخش بزرگی از جامعه به خصوص اقشار نوجوان و جوان بوده‌اند و ایجاد هنجارهای اجتماعی بخشی از اهدافی است که در یک جامعه وزشی سالم به آن توجه می شود.

وی ادامه داد: ورزش نه فقط جسم و جان، بلکه روح و روان آدمی را توانمند می‌کند و اقدام قهرمانانی که مدال‌های خود؛ یعنی بزرگترین سرمایه عمر ورزشی خود را به محضر امام رئوف- که ملجاء تمام درماندگان است- تقدیم می‌کنند، نشان از پیوند دیرینه ورزش و معنویت در جامعه ما با فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و البته شایسته تقدیر و تجلیل است.

گفتنی است این برنامه، شنبه شب؛ 21 خرداد ماه جاری با برگزاری مراسم زورخانه ای توسط ورزشکاران این رشته ورزشی به همراه  ضرب و زنگ مرشد با حضور خادمانی از حرم مطهر رضوی و تبرک مراسم با پرچم مقدس امام هشتم علیه السلام و در پایان با اهدای لوح سپاس و تقدیر از 10 قهرمان ورزشی، در زورخانه جوانمردان به انجام رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز