خبرگزاری کار ایران

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعات جدایی نیمار

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۸۲۲

سرمربی پاری سن ژرمن می‌خواهد نیمار را حفظ کند، اما اعتراف می‌کند که چیزهای زیادی وجود دارد که نمی‌توانم کنترل کند.

به گزارش ایلنا، کریستوف گالتیه، سرمربی تازه منصوب شده پاری سن ژرمن اعتراف کرد که با وجود اینکه دوست دارد نیمار، ستاره برزیلی را حفظ کند، تصمیم نهایی فقط در دستان او نیست.

سرمربی فرانسوی اخیراً جایگزین مائوریسیو پوچتینو شده که تابستان امسال پس از یک سال و نیم کار با غول های لیگ فرانسه این تیم را ترک کرد.

سرمربی سابق نیس به صراحت اعلام کرد که تصمیم نهایی در مورد آینده بازیکن برزیلی را باشگاه خواهد گرفت.

گالتیه گفت: "بله، واضح گفتم. پس از آن، تکرار می کنم، در این زمینه، چیزهای زیادی وجود دارد که من نمی توانم آنها را کنترل کنم."

سرمربی پاری سن ژرمن همچنین اضافه کرد که قصد دارد تعداد بازیکنان تیم را که لیست بلندبالایی را تشکیل می‌دهند کاهش بدهد.

گالتیه گفت: "ما 26 یا 27 بازیکن به غیر از دروازه بان ها داریم، این فوق العاده است. بازیکنانی هستند که فضا برای آنها کم می‌شود. با آن‌ها صحبت کردیم. تمرین آسانی نبود. آن‌ها بازیکنانی هستند که باید به آن‌ها احترام بگذاریم.

ما این فصل را با 21 بازیکن بیرون زمین و چند بازیکن جوان آغاز خواهیم کرد. باشگاه‌های بزرگی که در سطح بسیار بالایی کار می‌کنند، آن‌هایی هستند که موفق می‌شوند بهترین جوانان را با یک نیروی کار با تجربه و با کیفیت ادغام کنند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز