خبرگزاری کار ایران

پاتوسی در دو راهی فولاد و گل‌گهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۶۱۵

بازیکن فصل گذشته فولاد هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آیاندا پاتوسی در لیگ قهرمانان آسیا و روزهای پایانی لیگ بیست‌و‌یکم  عملکرد خوبی در فولاد به جا گذاشت. هر چند در ابتدای لیگ او با اضافه وزن روبرو بود.

بعد از پایان لیگ پاتوسی با چند پیشنهاد داخلی همراه بود؛ اما تمدیدقرارداد با فولاد یا پیوستن به گل‌گهر از مهمترین گزینه‌های این بازیکن اهل آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. 

از یک طرف فولاد روز گذشته راهی ترکیه شد و پاتوسی در این اردو غایب بود.  از سوی دیگر سیرجانی‌ها قصد دارند هفته آینده 2 بازیکن خارجی خود را معرفی کنند. با توجه به اینکه هر تیم لیگ برتری 4 سهمیه خارجی دارد و اریک باگناما و کیروش استنلی 2 بازیکن خارجی سیرجانی‌ها هستند. یکی از بازیکنان خارجی گل گهر قطعاً سهمیه آسیایی خواهد بود. با این حال هنوز این شانس وجود دارد که پاتوسی به گل گهر برود. نباید فراموش کرد که سیرجانی‌ها قصد دارند حداکثر تا هفته آینده از دو بازیکن خارجی خود رونمایی کنند.

هر چند هنوز مذاکرات این بازیکن اهل آفریقای جنوبی با فولاد هم ادامه دارد. فولاد تیم مدعی قهرمانی ساخته و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، این موارد روی انگیزه پاتوسی برای ادامه همکاری با نکونام تاثیر زیادی دارد. 

با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که پاتوسی هنوز تصمیم نهایی را برای تیم فصل آینده‌اش نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز