خبرگزاری کار ایران

مسابقات آسیایی ازبکستان 2022/ اعلام برنامه رقابت وزنه برداران ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۴۰

برنامه رقابت وزنه برداران کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا استارت لیست این رویداد را منتشر کرد که بر این اساس، یازده وزنه بردار نوجوان و جوان کشورمان از روز 26 تیرماه کار خود را با رقابت در دسته 55 کیلوگرم نوجوانان شروع کرده و روز سوم مرداد با حضور دو سنگین وزن روی تخته، این مسابقات به پایان خواهد رسید.

رقابت‌های امسال وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حضور 261 وزنه‌بردار دختر و پسر از 21 کشور برگزار می شود. در این بین 151 وزنه‌بردار از 20 کشور در بخش پسران با یکدیگر رقابت می کنند و 110 وزنه‌بردار هم از 14 کشور در بخش دختران حضور دارند.

در بخش پسران ازبکستان میزبان با 16 وزنه‌بردار در دو رده سنی نوجوانان و جوانان کامل ترین تیم محسوب می‌شود و تیم های قزاقستان، سریلانکا و ترکمنستان با 13 وزنه‌بردار پسر در رده های بعدی هستند. تیم وزنه‌برداری ایران نیز با 11 وزنه‌بردار، به لحاظ تعداد نفرات، بعد از ازبکستان (16)، قزاقستان، سریلانکا و ترکمنستان (13)، و قرقیزستان (12)، به همراه کره جنوبی (11) در رده ششم قرار دارد.

برنامه رقابت وزنه‌برداران ایرانی

بکشنبه ۲۶ تیر ماه، ساعت ۹:۳۰

دسته ۵۵ کیلوگرم نوجوانان (۱۴ شرکت کننده)

محراب دواسری با رکورد ورودی ۲۱۰ کیلوگرم در گروه B وزنه می‌زند و در استارت لیست این وزن مشترکا با دو وزنه‎‌بردار ازبک در رده هفتم قرار دارد.

پنجشنبه ۳۰ تیر ماه، ساعت ۹:۳۰

دسته ۸۱ کیلوگرم نوجوانان (۶ شرکت کننده)

امیر حسین قربانی و ایلیا صالحی پور با رکوردهای ورودی ۳۰۰ و ۲۹۰ کیلوگرم، در استارت لیست بعد از نماینده قزاق در رده های دوم و سوم قرار دارند. نتایج این دو وزنه‌بردار در رده سنی جوانان نیز برای تیم ملی محسوب خواهد شد.

پنجشنبه ۳۰ تیر ماه، ساعت ۱۸

دسته ۷۳ کیلوگرم جوانان (۱۳ شرکت کننده)

علی علیپور با رکوردهای ورودی ۳۰۰ در بین ۱۳ شرکت کننده نهم است.

شنبه اول مرداد، ساعت ۱۲:۳۰

دسته ۸۹ کیلوگرم جوانان (۱۵ شرکت کننده)

علیرضا معینی سده و علی کشتکار با رکوردهای ورودی ۳۴۵ و ۳۳۵ کیلوگرم به ترتیب در رده های اول و سوم استارت لیست قرار دارند.

شنبه اول مرداد، ساعت ۱۴:۳۰

دسته ۹۶ کیلوگرم نوجوانان (۴ شرکت کننده)

امیرحسین آجرلو با رکورد ورودی ۲۹۵ کیلوگرم بعد از نماینده ازبکستان (۳۰۰) دوم است. ضمن اینکه نتایج امیرحسین آجرلو در رده سنی جوانان هم برای تیم ایران محسوب خواهد شد. او در بین ۶ وزنه‌بردار رده سنی جوانان در رده چهارم استارت لیست قرار دارد.

دسته ۹۶ کیلوگرم جوانان (۶ شرکت کننده)

محمد توفیق پوزش با رکورد ورودی ۳۳۵ کیلوگرم بعد از نماینده عربستان (۳۴۵) دوم است.

یکشنبه ۲ مرداد، ساعت ۱۲:۳۰

دسته ۱۰۲+ کیلوگرم نوجوانان (۶ شرکت کننده)

طاها نعمتی با رکورد ورودی ۳۴۵ کیلوگرم شانس نخست کسب مدال طلای فوق سنگین نوجوانان آسیا محسوب می‌شود. رکورد طاها نعمتی در دسته فوق سنگین جوانان آسیا هم محسوب می‌شود که در آن استارت لیست او در رده ششم قرار دارد.

دوشنبه ۳ مرداد، ساعت ۱۲:۳۰

دسته ۱۰۹ کیلوگرم جوانان (۳ شرکت کننده)

محمد مسعود ممیوند با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم شانس نخست کسب مدال طلای این دسته محسوب می شود.

دسته ۱۰۹+ کیلوگرم جوانان (۱۱ شرکت کننده)

علیرضا اسفندیاری با رکورد ورودی ۳۶۰ در رده چهارم قرار دارد. در این وزن میرزابایف ازبکستانی با رکورد ورودی ۳۸۰ شانس نخست کسب مدال طلا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز