خبرگزاری کار ایران

براری: در زمان مرادی حقوق اولیه ملی‌پوشان محیا نبود/ انتخاب انوشیروانی باعث اتحاد خانواده وزنه برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۴۳

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: خواسته‌های ملی‌پوشان وزنه‌برداری کاملا به حق و اولیه است که متاسفانه در دوره فدراسیون قبل محیا نشد.

محمدرضا براری در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری ایران، اظهار داشت: دیروز با آقای انوشیروانی جلسه داشتیم. ایشان از ما خواستند که به تیم ملی کمک کنیم. بنده خودم را سرباز مملکت می‌دانم و برای من فرقی ندارد کجای کار باشم. چه به عنوان مربی چه اینکه یک گوشه کار را به ما بسپارند. به هر حال هدف همه ما کمک به تیم ملی است. 

وی افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم با آمدن آقای انوشیروانی، شرایط ایده آل را برای همه ورزشکاران فراهم کنیم و خواسته‌های به حقی را که دارند، ما بتوانیم اینکه روبه راه کنیم. انشاا...هم که در آینده این تیم یک تیم قوی در مسابقات خواهد شد.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: همه بچه‌هایی که در اردوی تیم ملی هستند بسیار توانمند هستند. علی حسینی سرمربی تیم واقعاً بچه‌های توانمند و قوی را به تیم ملی دعوت کرده است. انشاالله که در آینده با تمرینات مداوم این بچه‌ها و با برنامه ریزی انجام شده برای مسابقات آسیایی یک تیم قوی  اعزام کنیم که نتیجه بسیار عالی بگیریم. امیدوارم همه ما دست به دست هم بدهیم.

براری در خصوص ایجاد جو همدلی میان مدیران فدراسیون فعلی و پیشکسوتان وزنه برداری کشور، تصریح کرد: دیروز که در فدراسیون بودم مشاهده کردم که خیلی از دوستان و پیشکسوتان که علاقه‌مند به وزنه‌برداری هستند، با حضور آقای انوشیروانی همه حضور پیدا کردند تا کمک کنند. برای هیچ کسی هم فرقی نداشت که کجای کار کمک کنند و همه تلاش میکنند. امیدوارم در آینده شرایط فدارسیون و تیم ملی خوب شود.

وی با اشاره به حواشی دوران ریاست مرادی در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بچه‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای بودند که کمی ما را عقب افتاد. خواسته‌های آنها کاملا به حق و اولیه وزنه‌برداری است که متاسفانه در دوره قبل محیا نشد. آنها حق داشتند، من هم اگر در این شرایط بودم همین کاری را که این بچه ها کردند انجام می‌دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز