خبرگزاری کار ایران

ائتلاف سرخابی‌ها در فولاد پررنگ‌تر شد/ اسماعیلی شاگرد نکونام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۷۸۲

بازیکن فصل گذشته العربی قطر با فولاد به توافق رسید.

به گزارش ایلنا، فرشید اسماعیلی بعد از یک فصل بازی در باشگاه العربی قطر به لیگ برتر ایران بازگشت. اسماعیلی بعد از مصدومیت مهرداد محمدی جایگزین او شد، اما باشگاه قطری خواهان تمدید قرارداد وی نشد. 

با اینکه گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به استقلال مطرح بود؛ اما به نظر می‌رسد قصد جذب هافبک هجومی خارجی را دارد. 

از همین رو فولاد می تواند گزینه مناسبی برای اسماعیلی باشد چرا که نکونام پیش از این اعلام کرده قصد دارد در لیگ بیست و دوم تیم مدعی قهرمانی بسازد. این تیم تا کنون علی قربانی، سعید آقایی، احسان پهلوان، مجید علیاری، محمدرضا غبیشاوی و کریستوفر کنت را به عنوان بازیکن جدید جذب کرده است تا شاهد چهره دیگری از فولاد باشیم. 

گفتنی است نکونام در فصل جاری گزینه هدایت استقلال بود و پیش از این سابقه بازی در این تیم را دارد. ضمن آنکه آقایی و پهلوان بعد پایان همکاری با پرسپولیس راهی فولاد شدند. اگر چه این تیم بی تمایل به جذب وریا غفوری هم نیست. مدیرعامل باشگاه فولاد در کارنامه کاری خود مدیریت باشگاه پرسپولیس را ثبت کرده است. هر چند علی قربانی از لیگ آذربایجان به ایران بازگشت اما او هم سابقه کار در استقلال را دارد.

با این اوصاف فولاد قصد دارد با بهره گیری از ائتلاف سرخابی‌ها در لیگ بیست و دوم مدعی قهرمانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز