خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد رودریگو با منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۸۹۰

باشگاه منچسترسیتی قرارداد رودریگو را به صورت رسمی تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، رودریگو قرارداد خود را با منچسترسیتی به مدت سه سال تمدید کرد که به این معنی است که این بازیکن 26 ساله تا ژوئن 2027 در باشگاه انگلیسی خواهد ماند.

این هافبک که از زمان پیوستن به سیتی در تابستان 2019 به طور مداوم پیشرفت کرده است، در سه فصل حضور خود در اتحاد، 151 بازی انجام داده و 33 بازی ملی نیز برای اسپانیا دارد.

او می‌گوید دوران حضورش در سیتی را دوست داشته و احساس می‌کند بهترین مکان برای ادامه توسعه بازی‌اش در اختیار دارد.

او گفت: "پیوستن به سیتی در سال 2019 بهترین تصمیمی است که در دوران حرفه ای ام گرفته ام. من هر ثانیه را دوست داشته ام. هواداران با من برخورد شگفت‌انگیزی داشته‌اند، من کاملاً از طرف باشگاه حمایت شده‌ام و سرمربی هر روز مرا تحت فشار قرار می‌دهد.

من به عنوان یک بازیکن بسیار پیشرفت کرده‌ام و می‌خواهم از پپ و همه کارکنان پشتیبان برای کمک‌شان تشکر کنم. آنها کاملا متعهد هستند که به من کمک کنند تا بهترین بازیکنی باشم که می توانم باشم و من از زحمات آنها قدردانی می کنم.

ما از زمانی که به اینجا آمدم بسیار موفق بوده ایم، این چیزی است که باعث افتخارم است اما صادقانه بگویم، این موفقیت باعث شده است که من بیشتر تشنه باشم. هنگامی که شروع به کسب عناوین بزرگ کردید، نمی خواهید متوقف شوید. فکر می کنم سیتی بهترین شانس را برای بردن جام ها به من می دهد و به همین دلیل است که از ماندن طولانی تری در اینجا بسیار خوشحالم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز