خبرگزاری کار ایران

سلیمی: تیم ملی مدیون آزمون و ملی‌پوشان است/ هواداران تراکتور حامی احیای دریاچه ارومیه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۰۷۹

لژیونر فوتبال بانوان ایران گفت: پیروزی تیم ملی بانوان ایران مقابل قزاقستان در اولین مسابقه و با فرصت کمی که وجود داشت، مدیون خانم آزمون و کادرفنی همچنین زحمات ملی‌پوشان است.

سبا سلیمی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: خداراشکر بعد از پایان فصل به کشور بازگشتم و در کنار  خانواده‌ام وقت می گذرانم تا دل تنگی این چند وقت کمتر شود.  واقعیت  در مورد فصل آینده تصمیمی نگرفتم، اما روی این مسئله فکر می‌کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

وی افزود:  پیروزی تیم ملی مقابل قزاقستان در اولین مسابقه و با فرصت کمی که وجود داشت، مدیون خانم آزمون و کادرفنی  همچنین زحمات ملی‌پوشان است.

لژیونر فوتبال ایران گفت: بازگشت خانم آزمون به جایگاه مربیگری تیم ملی می‌تواند بسیار خوب و موثر باشد چرا که او در رده‌های سنی دیگر هم نشان داده راه ارتقا تیم ملی را به خوبی می داند. ضمن اینکه خودشان بعد از بازی قزاقستان اعلام کردند با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند، انشالله تیم ملی به جاهای بالاتری هم می‌رسد.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چرا در لیست تیم ملی بانوان قرار ندارد، گفت:  انشالله اردوهای بعدی شرایط فراهم و مساعد باشد تیم ملی را همراهی خواهم کرد.

وی پیرامون طرفداری تیم تراکتور در لیگ آقایان گفت:  یکی از هواداران زیاد تیم فوتبال تراکتور هستم و ما  با این تیم ما زندگی می‌کنیم. دوست داریم تیم‌محبوب‌مان به جایگاه های بالاتری دست پیدا کند و با بازیکن‌های خوب جذب شوند و  انشالله فصل خوبی داشته باشیم.

لژیونر فوتبال بانوان ایران درباره پیشنهادات دریافتی‌اش گفت:  از لیگ برتر بانوان ایران چند پیشنهاد همکاری دریافت کردم، اما فعلا قصد ندارم در لیگ ایران بازی کنم. منتهی در فوتبال حرفه ای هر پیشنهادی رسید باید آن را بررسی کرد. مخصوصا که بعضی تیم ها از نظر زیرساختی و امکانات واقعا سطح بسیار بالایی دارند.

سلیمی در پاسخ به اینکه جدایی پیمان بابایی از تراکتور و پیوستنش به استقلال را چطور ارزیابی می کند، عنوان کرد: هر بازیکنی مسئول انتخاب زندگی فوتبالی اش است اما اینکه بخواهد جوری تصمیم بگیرد که عزت و احترامش با جدایی یا ادامه همکاری با تراکتور پا برجا بماند، در دستان خودش است. هر بازیکن تراکتور بالاخره یک روزی شاید فرصت یا پیشنهاد برای جدایی داشته باشد اما  بازیکن بومی بالاخره در شهر خودش حاضر خواهد شد  و در میان هواداران تیم خودش زندگی کند. فقط این را می توانم بگویم که برای هواداران تراکتور  هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست.

وی در پایان گفت: شاید در گذشته زحماتی زیادی برای احیای دریاچه ارومیه کشیده شده است، اما با تداوم این زحمات می توان این دریاچه را حفظ و دل مردم استان آذربایجان، هواداران تراکتور و حامیان محیط زیست هم قطعاً با این مسائل شاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز