خبرگزاری کار ایران

آزمون: امیدواریم ساختار جدیدی برای تیم ملی تعریف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۷۹

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: ان شالله با این نفرات بتوانیم ساختار جدیدی برای تیم ملی تعریف کنیم. من سال گذشته هم با تیم جوانان در همین مسابقات کافا قهرمان شدم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان در بازی اول مسابقات کافا عنوان کرد: بازی اول همیشه سخت ترین دیدار تورنمنت است. ما برای پیاده کردن تاکتیک تیمی اصرار داشتیم که بچه ها کارهای تمرینی که انجام داده بودیم را پیاده کنند.

وی افزود: خدا را شکر بچه ها توانستند اهداف ما مربیان را در زمین اجرا کنند. هدفمان این نبود که گل های زیادی به ثمر برسانیم و بیشتر هدف این بود که برنامه هایمان را اجرا کنیم و فرصت های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم. مهم3 امتیاز بود که کسب کردیم و آماده هستیم برای بازی های آینده.

آزمون تاکید کرد: ما فرصت کمی برای آمادگی داشتیم تیم بسیار جوانی را برا ی این رقابت ها آماده کردیم که آینده سازان تیم ملی ایران هستند و ان شالله با این نفرات بتوانیم ساختار جدیدی برای تیم ملی تعریف کنیم. من سال گذشته هم با تیم جوانان در همین مسابقات کافا قهرمان شدم.

همیشه وقتی می خواهیم تغییری در ساختار فوتبال ایجاد کنیم نیاز به زمان است، اصرار داشتیم حتما بازیکنان کامارهای تاکتیکی مورد نظرمان را انجام دهند و خدا را شکر از بازیکنان راضی هستیم. می توانستیم با گل های زیادی ببریم اما هدفمان پیاده کردن کارهای تاکتیکی بود. با فرصت کم و بدون بازی تدارکاتی از بازیکنان راضی هستیم و امیدواریم که بازی به بازی بهتر هم شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز