خبرگزاری کار ایران

رسمی: غیبت رونالدو در تور پیش فصل منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۱۷

ستاره پرتغالی به جدایی تابستانی از باشگاه امیدوار است.

به گزارش ایلنا، هواداران متعصب فوتبال در تایلند با انتشار اخباری مبنی بر غیبت کریستیانو رونالدو در اولین بازی تور پیش فصل منچستریونایتد، ناامید خواهند شد.

شیاطین سرخ روز جمعه به جنوب شرق آسیا می‌روند، اما همانطور که سخنگوی باشگاه منچستر در گفتگو با منچستر ایونینگ نیوز تایید کرد، رونالدو در بین آنها نخواهد بود.

سخنگوی باشگاه درمورد رونالدو گفت: «کریستیانو رونالدو بخشی از اردوی منچستریونایتد نخواهد بود که قرار است روز جمعه برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا حرکت کنیم. او مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک مسئله خانوادگی دریافت کرده است. کریستیانو یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و او برای فروش نیست.»

مهاجم پرتغالی روز دوشنبه برای اولین روز تمرینات پیش فصل زیر نظر سرمربی جدید اریک تن هاگ حضور نداشت و تمام هفته در مجموعه کارینگتون باشگاه دیده نشده است.

با استناد به دلایل خانوادگی که توسط باشگاه به عنوان دلیل غیبت او پذیرفته شده، همین موضوع به این معنی است که رونالدو در حالی که در حال حضور در کمپ تیم ملی پرتغال در لیسبون دیده شده است، مرخصی بیشتری خواهد داشت.

رونالدو قبل از حضور نیافتن خود، در آخر هفته گذشته درخواست انتقال خود را ارائه کرد و به باشگاه گفت که به پیشنهادات معقول تیم های رقیب برای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا برای او گوش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز