خبرگزاری کار ایران

رضایی مجد فوتبالیستی که شهید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۶۸

کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در جبهه جنگ ثابت کرد که در هر زمینه‌ای به بهترین شکل ممکن کارش را به پیش می‌برد و در نهایت با فیض شهادت آسمانی شد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در سالهای 60و 61 بسیجی بود که به شهادت رسید. او یکی از بهترین فوتبالیست های دهه 60 ایران بود.

کافی است به تصویر تیمی گرفته شده از تیم ملی ایران به دقت نگاه شود . نفر دوم و سوم ایستاده از راست جلال بشرزاد و محسن عاشوری هستند و نفرات سوم و چهارم نشسته از راست امیر قلعه نویی  و  سعید مظاهری. اینها فوتبالیست‌های بزرگ دهه 60بودند که بعدها امیر قلعه نویی و محسن عاشوری راهشان را جدا کردند وسالها پلی می‌کرد و تیم  استقلال و پرسپولیس شدند. در کنار قلعه نویی کاپیتان آن سالهای فوتبال ایران نشسته است. شهید مهدی رضایی مجد که رابطه صمیمی با امیر قلعه نویی داشت و در کنار آن ستاره ها کاپیتان تیم ملی جوانان بود، ولی بازوبند به دست نمی‌زد.

رضایی مجد بعد از حضور در اکباتان و تهران جوان به پرسپولیس پیوست و علی پروین رضایی مجد را جانشین ستاره آن سال‌های پرسپولیس ناصر محمدخانی می دانست. فوتبالیستی توانا با تکنیک ناب ایرانی که خواهان زیادی بین تیم های تهرانی داشت.

رضایی مجد که بسیجی بود، بین فوتبال و دفاع از میهن دومی را انتخاب کرد و بعد از پیوستن به پرسپولیس به جبهه های جنگ رفت و  در ۱۰ اسفند سال ۶۵ در عملیات تکمیلی کربلای ۵ در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز