خبرگزاری کار ایران

ژان کارلوس می‌خواهد در استقلال بازنشسته شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۰۱

سرمربی تیم نائوتیکو در گفت‌وگو با پادکست امبولادا، اذعان کرد علاقه استقلال از ایران به این هافبک موجب عدم تمرکز او شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ge.globo، در حالی که آینده او هنوز مشخص نیست، ژان کارلوس حداقل یک بازی دیگر با پیراهن نائوتیکو خواهد داشت. سرمربی روبرتو فرناندز در مصاحبه با پادکست امبولادا تایید کرد که این بازیکن جمعه آینده مقابل گرمیو در پورتو آلگره برای دور هفدهم سری B بازی خواهد کرد.

با وجود بلاتکلیفی در مورد مذاکره احتمالی ایران با استقلال، آلویروبرو سرمربی تیم تضمین کرد که "کارلوس" توانسته تمرکز خود را روی تمرینات حفظ کند. حتی با توجه به اینکه پیشنهاد باشگاه آسیایی "بازیکن" را به هم ریخته است.

روبرتو فرناندز، سرمربی تیم گفت: "از میان این همه بحث و جدل، ژان کارلوس فوق‌العاده حرفه‌ای بوده است. او مرد بالغی است. اگر پیشنهاد به دستش برسد، او را حل می‌کند و به نائوتیکو کمک می‌کند. او فکر می‌کند وقت جدایی رسیده است.  ژان 30 ساله است، حقوق خوبی در نائوتیکو دریافت می کند، شاید بالاترین اما دستمزدی که به دور از سری آ و تیم های خارجی است."

روبرتو فرناندز در ضبط پادکست امبولادا از صحبتی که با این بازیکن در مورد احتمال انتقال به لیگ ایران داشته نیز فاش کرد. مربی حتی در مورد وضعیت این بازیکن شوخی کرد.

او ادامه داد: "ژان سر خوبی دارد. او بدون توجه به چیزهایی که اتفاق می افتد به انجام کار ادامه می دهد. اما او انسان است. این به فرد آسیب می زند و آماده سازی دیگر یکسان نیست. ما حتی با هم صحبت کردیم و سخنان او این بود: "پروفسور، من 30 ساله هستم و در 32 سالگی می‌توانم با پولی که دراستقلال می‌گیرم آنجا بازنشسته بشوم". و من گفتم: "پسرم، مرا در آغوش بگیر" تا او را آرام کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز