خبرگزاری کار ایران

شهریور ماه آغاز لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۷۵

جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور در سال ۱۴۰۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاههای کشور امروز (چهارشنبه) ۱۵ تیرماه با حضور، دبیر فدراسیون ، رئیس و دبیر کمیته مسابقات ، سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نمایندگان باشگاههای لیگ برتری برگزار شد و شهریورماه زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز تعیین شد.

در این جلسه، نمایندگان باشگاههای لیگ برتری پیرامون برنامه زمانبندی و شرایط برگزاری مسابقات در فصل جدید بحث و گفت و گو کردند.

بر همین اساس مقرر شد بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود، و در صورت حضور ۸ تیم یا بیشتر مسابقات در دو گروه و مسابقه ی پلی آف نیز برگزار شود و در صورت حضور کمتر از ۸ تیم ، مسابقات در یک گروه و بدون برگزاری مسابقات پلی آف برگزار شود.

در این جلسه به نمایندگان باشگاهها اعلام شد، نهایت تا ۱۵ مردادماه نسبت به ارائه مدارک بازیکنان و کادرفنی خود به فدراسیون اقدام نمایند و ۲۲ مردادماه زمان قرعه کشی سی و یکمین دوره لیگ برتر آقایان تعیین شد.

قهرمان سی و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور ، به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا معرفی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز