خبرگزاری کار ایران

جلالی: قوانین، تمام راه‌های درآمدزایی برای فوتبال را بسته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۷۴

مربی و پیشکسوت فوتبال از ساختار نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی مربی و پیشکسوت فوتبال درباره ضعف ساختار مالی باشگاه‌ها و راه حل آن اظهار داشت: ابتدا باید سازوکاری تهیه شود که سود و زیان باشگاه‌ها مشخص و آخر فصل تراز مالی بررسی و مدیری که تراز منفی دارد، برکنار شود. 

وی ادامه داد: چون ما برای حساب و کتاب مالی قانونی نداریم مدیری که ضرر بدهد عین خیالش نیست. من همین خاطره را در یک باشگاه بزرگ دارم که موقع نقل و انتقال مدیر باشگاه بدلیل شرایط مالی نمی‌توانست بازیکنی را جذب کند اما از داخل همان باشگاه افرادی به وی گفتند باشگاه که بدهکار است شما این بازیکن را بگیر بدهی برای مدیر بعدی می‌ماند و او باید پرداخت کند و ما الان باید فقط به قهرمانی تیم‌ فکر کنیم. 

جلالی در ادامه اظهار داشت: تنها راه و ساز و کار نیز همین‌ است، چون‌ جامعه ما یک جامعه آینده نگر بوده و با وجود ۳۶ هزار مدرسه فوتبال چرخه تولید بازیکن خوب نیز کم است. بنابراین برای بازیکن خوب پولهای کلان خرج‌ می‌شود و تنها راه جلوگیری از این مورد همان تراز مالی است که باید انجام شود.

جلالی درباره نقش دیگر ارگان‌ها گفت: مجلس، فدراسیون و همه ارگانها باید ورود و باشگاه‌ها را مجاب کنند که این تراز مالی را انجام دهند. 

وی در پایان درباره عدم خصوصی شدن باشگاه‌ها گفت: اگر‌ بخش خصوصی بخواهد وارد شود قطعا با معیار اقتصادی وارد می‌شود و دنبال سود خود است اما قوانین از حق پخش تا تبلیغات؛ تمام راه‌های درآمدزا برای فوتبال را بسته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز