خبرگزاری کار ایران

خروج گل گهر از زمین چمن جنجالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۲۵

باشگاه گل گهر در فصل جدید محل تمرینات خودش را تغییر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در فصل بیست و یکم لیگ برتر بخشی از تمرینات خود را در کمپ الیاف استان تهران و  بخشی دیگری از تمریناتش را در شهر سیرجان دنبال می‌کرد.

با توجه به اینکه زمین‌های تمرین با کیفیت در تهران یافت می شد بعضی مربیان لیگ برتری به این موضوع انتقاد داشتند. در همین رابطه فرهاد مجیدی در پانزدهم فروردین سال جاری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و پیکان اظهار داشت: «تیم‌های شهرستانی که دو استادیوم دارند اینجا تمرین می‌کنند، ولی تیم پایتخت زمین تمرین ندارد. ما دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم‌های صنعتی با اجاره‌های بالا زمین‌ها را گرفته بودند.  را گرفته‌اند، مثل این می‌ماند استقلال به سیرجان برود و آنجا تمرین کند، این شرایط خنده‌دار است، دو زمین خوب داریم که متأسفانه تیم‌های شهرستانی گرفته‌اند.»

حالا بعد از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر شرایط تغییر زیادی کرده است. از یک طرف فرهاد مجیدی به تیم اماراتی منتقل شده است. از سوی دیگر باشگاه گل گهر دیگر در ورزشگاه الیاف تمرین نمی‌کند. این موضوع توسط حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با ایلنا تایید شد.

این در حالی است که شاگردان قلعه‌نویی در روز یازدهم تیرماه سال جاری، اولین تمرین خود را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند. قرار است امروز دومین جلسه  تمرین‌شان را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز