خبرگزاری کار ایران

حسین‌خانی با مس ادامه داد / دست رد به 2 مربی لیگ برتری؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۳۴

باشگاه مس کرمان از روز 10 تیرماه به نقل و انتقالات وارد شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حسین‌خانی در روز 5 تیرماه سال جاری قراردادش را به مدت 2 سال تیم تمدید کرد. وی بعد از اعلام لیست بازیکنان مدنظرش به باشگاه، با تجربه ای که در لیگ یک داشته، ترجیح می‌دهد از دسترس مدیر برنامه‌ها و پیشنهادات دلالان بازار نقل و انتقالات دور باشد. 

البته اخباری مبنی بر اختلافات میان حسین‌خانی و مسئولان مس کرمان برای انتخاب سرپرست مدنظر تیم وجود داشت که در نهایت کهندل مدیرعامل مس در این باره به ایلنا از ادامه همکاری با حسین‌خانی و تکذیب مذاکره با رسول خطیبی خبر داد.(از اینجا بخوانید.) 

گفتنی است پیش از این از رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و افشین قطبی به عنوان گزینه‌های جانشینی حسین‌خانی یاد می‌شد. اما با این وجود در روز دهم تیرماه(5 روز بعد از تمدید قرارداد سرمربی) بازیکنان بومی و فصل گذشته مس با نظر حسین‌خانی به دفتر باشگاه مس فراخوانده شدند.

پیش از شروع رسمی نقل و انتقالات باشگاه مس هم اطلاعیه‌ای منتشر کرد و روی ادامه همکاری با حسین‌خانی تاکید کرد:«طی روزهای گذشته جلسات منظم مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه مس کرمان و فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم برای مشخص کردن لیست نفرات فصل آینده برگزار شد که در نهایت کار جذب بازیکنان این فصل مس کرمان از تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر از فصل قبل آغاز گردید.»

حتی پیگیری‌ها حاکی از آن است که اعضای غیربومی مس راهی کرمان شدند تا هر چه زودتر تمرینات این تیم آغاز شود. از حمید طاهرخانی و محمد آبشک به عنوان خریدهای لیگ برتری مس کرمان نام برده می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز