خبرگزاری کار ایران

قهرمانی ثاقب تهرانی در مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۵۲۰

مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان با قهرمانی کیمیا ثاقب تهرانی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار پایانی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تنیس بانوان صبح امروز مابین مهرانه ظهوریان از استان خراسان رضوی و کیمیا واقب تهرانی از تهران برگزار شد. 

 در فینال این مسابقات کیمیا ثاقب تهرانی در ست اول با نتیجه ۴-۶ حریف خود را برد تا در ست دوم این بازی با نتیجه ۳-۶ به سود ثاقب تهرانی به پایان برسد.

به این ترتیب با پیروزی ۲ بر صفر کیمیا ثاقب تهرانی این بازیکن عنوان قهرمانی را بدست آورد ،  ظهوریان نائب قهرمان شد و پرنیا رکن آبادی‌ و  هلیا پرستوک مشترکا سوم شدند.

پیش از این و با برگزاری مرحله نهایی بخش دونفره، تیم ستاره رسولی- الهه ظفرخواه با نتیجه ۲ بر یک مقابل هلیا پرستوک -یاسمن یزدانی به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن‌خود کردند. 

زوج پرستوک و یزدانی دوم شدند و تیم های  عطفی -  قورچیان و مهره کش- رکن آبادی مشترکا سوم‌ شدند. 

این رقابت‌ها که از  ۳ تیر ماه در زمین های تنیس مجموعه آکام البرز آغاز شده بود امروز با برگزاری فینال انفرادی به پایان رسید. 

همچنین با انجام مراسم اختتامیه، از نفرات برتر تقدیر می شود. 

یادآور می‌شود: سرداور این دوره از رقابت‌ها آقای مهدی ملک زاده داور نشان سفید بین‌المللی کشورمان بود و امیر آجرلو مدیریت مسابقات را بر عهده داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز