خبرگزاری کار ایران

سود 75 هزار دلاری دیوید بکهام از انتقال گرت بیل به آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۵۸

​گرت بیل در رئال مادرید 20.3 میلیون دلار در هر فصل دستمزد می گرفت.

به گزارش ایلنا، گرت بیل یکی از خریدهای پرسروصدای این فصل MLS است، او بازیکنی است که با رکورد قابل توجهی در رئال مادرید منتقل شده، حتی اگر عملکرد او در اسپانیا ناامیدکننده بود.

این به لس آنجلس اف سی اجازه داد تا او را با قیمتی مقرون به صرفه جذب کنند و در این فرآیند، به سود اینتر میامی دیوید بکهام بود که به دلیل قانونی که توسط MLS برای تنظیم قراردادهای بازیکنان لیگ های خارجی به نام Discovery List اجرا شده بود، غرامت 75000 دلاری دریافت کرد.

برای به خدمت گرفتن بازیکن ولزی، لس آنجلس اف سی علاوه بر سقف حقوق خود، به نام پول اختصاص داده شده هدفمند (TAM) استفاده کرد تا تأثیر سقف حقوق بازیکنان مختلف را کاهش دهد و بودجه سال 2022 خود را از دست ندهد.

با این حال، باید دستورالعمل‌های Discovery List را نیز در نظر می‌گرفت، قانونی که MLS برای بازیکنانی اعمال می‌شود که از امتیازات خود در لیگ‌های خارجی پیروی می‌کنند، اما تحت قرارداد با MLS نیستند یا مشمول مکانیسم‌های تخصیص دیگر برای لیگ ایالات متحده نیستند.

بنابراین، زمانی که تیمی بخواهد در آینده بازیکنی را به خدمت بگیرد، این بند را به او اختصاص می دهد که به عنوان یک حق کنار گذاشته شده برای آوردن او به MLS نسبت به سایر تیم ها عمل می کند. در مورد گرت بیل، اینتر میامی این بند را داشت و لس آنجلس اف سی باید 75 هزار دلار برای به دست آوردن حق جذب او بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز