خبرگزاری کار ایران

2 گزینه جوان جانشین احتمالی منصوریان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۰۱

2 گزینه جوان شانس زیادی برای مربیگری صنعت نفت آبان در لیگ بیست و یکم دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی، با پایان لیگ بیست و یکم علیرضا منصوریان با صنعت نفت آبادان خداحافظی کرد. بعد از این جدایی منصوریان، نام گزینه‌های زیادی مطرح شد اما طرح نام‌هایی مانند افشین قطبی و  محرم نویدکیا کمی عجیب به نظر می‌رسید. به دلیل مسائل اقتصادی و بودجه از ابتدا این نام‌ها در گزینه‌های مربیگری صنعت نفت آبادان قرار نداشتند.

در ادامه اگر چه بعضی اعضای هیات مدیره صنعت نفت خواهان همکاری با رسول خطیبی بودند اما عملکرد او در تیم‌هایی با بودجه بیشتر عملاً وی را از لیست دور کرد.

در این میان رضا عنایتی هم بعد از تجربه هوادار اعلام کرد که دیگر از این پس قصد دارد با تیم‌های با شرایط بهتر کار کند. حتی وی پیشنهاد باشگاه نساجی را نپذیرفت. این مسئله باعث شد اعضای هیات مدیره صنعت نفت مربی فصل گذشته هوادار را از لیست خود خارج کنند.

بعد از این گزینه‌ها نام رضا پرکاس، امیرحسین پیروانی، سیروس پورموسوی و عبدالله ویسی  مطرح شد. از آنجا که سیروس پورموسوی و عبدالله ویسی تحت قرارداد باشگاه‌های لیگ دسته یک هستند به همین دلیل آنها در اولویت اولیه آبادانی قرار ندارند. 

با این اوصاف به نظر می‌رسد صنعت نفت قصد دارد به مربیان جوان اعتماد کند البته با ذکر این نکته که هر دو مربی (پرکاس و پیروانی) با صنعت نفت آبادان سابقه همکاری دارند و به خوبی از شرایط مالی این تیم آگاه هستند. 

با توجه به بودجه صنعت نفت و قیمت گزاف بازیکنان لیگ برتری، یکی از سیاست‌های کلان برزیلی‌های ایران استفاده از بازیکنان جوان با قراردادهای بلند مدت است.  از این رو به نظر می‌رسد پرکاس و پیروانی که سابقه همکاری  با تیم‌های رده‌های سنی را دارند، بیشتر مورد توجه هیات مدیره صنعت نفت آبادان قرار دارند. 

بررسی‌ها حاکی از آن است که اعضای هیات مدیره صنعت نفت در ساعات پایانی امشب  و فردا، 2 جلسه مهم را برگزار می‌کنند و به احتمال زیاد در ساعات پایانی چهارشنبه( هشتم تیر ماه سال جاری)  منتظر معرفی رسمی سرمربی جدید صنعت نفت آبادان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز