خبرگزاری کار ایران

پشت پرده بلاتکلیفی مدیریت باشگاه نفت مسجد سلیمان/ دلالان و هوادارنماها برای باشگاه تصمیم گیری می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۶۸

باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل دخالت برخی از افراد سودجو فعلا از معرفی مدیرعامل و هیات مدیره جدید محروم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه نفت مسجد سلیمان در ماه گذشته از رضا مهاجری به عنوان سرمربی برای ادامه همکاری در فصل پیش رو نام برد اما کادرمدیریتی این باشگاه پس از کنار گذاشتن مدیرعامل و هیات مدیره فصل گذشته هنوز شکل نگرفته است.

در میان تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر تنها نفت مسجد سلیمان است که اعضای مدیریت آن برای فصل پیش رو هنوز معرفی نشده‌اند. طبق شنیده‌ها پشت پرده این نابسامانی مدیریتی چند دلال و عده‌ای هوادارنما هستند که با فشار همین دلالان در فضای مجازی مانع از مطرح شدن گزینه‌های مدنظر مدیریت مناطق نفت خیز جنوب شده‌اند.

قرار بود در هفته جاری هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان فعالیتش را آغاز کند که پیام‌های تهدیدآمیز و جو رسانه‌ای که برخی از همین دلالان ایجاد کرده‌اند موجب عقب نشینی مدیران مناطق نفت خیز جنوب برای این انتصاب شد.

هواداران نفت مسجد سلیمان از بلاتکلیفی باشگاه برای فعالیت در فصل پیش رو و همچنین نقل و انتقالات تابستانی گلایه دارند و به نظر می‌رسد در صورت عدم برخورد قاطع با شایعه‌سازان در فضای مجازی منجر به رقم خوردن اتفاقات بزرگتری برای این باشگاه خوزستانی می‌شود.

انتظار می‌رود دخالت به موقع مراجع ذیصلاح در این امر سبب سروسامان گرفتن باشگاه نفت مسجد سلیمان و کوتاهی دست افراد سودجو از این باشگاه پرطرفدار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز