خبرگزاری کار ایران

مهاجری: مشکلی برای نقل و انتقالات نداریم / امیدواریم دل هواداران نفت مسجد سلیمان را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۵۱

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد تمدید قراردادش اظهار داشت: امیدواریم که با یک ثبات خوب و جایگاه مناسب تیم نفت را برای فصل آینده به عنوان یک تیم منظم ببینیم.

رضا مهاجری در گفتگو با ایلنا درخصوص تمدید قرارداد با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: روز گذشته جلسه بسیار خوبی داشتیم، صحبت کردیم و از هیات مدیره هم واقعا تشکر می‌کنم که پای کار آمدند و با درک درست از کار تیم واکاوی و آسیب شناسی خوبی از نواقص فصل گذشته شد.

او ادامه داد: دو طرف قول دادیم که جهت رساندن تیم نفت به یک جایگاه خیلی خوب و باثبات تلاش کنیم تا از این جایگاهی که به دست می‌آوریم در واقع لذت ببریم. دو طرف این تعهدات را به یکدیگر دادیم و باشگاه باید یکسری کارها انجام بدهد و ما هم دربحث فنی باید کارهایی انجام بدهیم تا برای حفظ نتایج آبرومند مکمل یکدیگر باشیم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت یا خیر، عنوان کرد: هیات مدیره قول داد که تمام تلاش برای انجام امور خارج از زمین را پیگیری کنند و همه می‌دانیم که برای عدم تکرار نتایج فصول اخیر نباید مشکلات گذشته را داشته باشیم.

سرمربی تیم نفت درخصوص اینکه گفته می‌شود ورزشگاه شهید بهنام محمدی مورد تایید سازمان لیگ نیست، گفت: ورزشگاه باید مورد تایید قرار بگیرد البته این را بگویم که سخت گیری ها فقط برای ما نباشد. اگر قرار است این سخت‌گیری و قانون‌مندی برای همه تیم‌ها باشد ما هم استقبال می‌کنیم و نواقص را برطرف خواهیم کرد تا مشکلی از این بابت برای فصل آینده نداشته باشیم.

او درپاسخ به این سوال که آیا نفت از جذب بازیکن محروم است یا خیر، عنوان کرد: نه مشکلی برای فعالیت نداریم. از ما درخواست شده که تیم خوبی کنار هم جمع کنیم و بحث های مدیریتی به من ارتباطی ندارد.

مهاجری در پایان اظهار داشت: از ما خواستند که یک تیم خوب ببندیم و دوست داریم که دل هواداران نفت مسجد سلیمان را شاد کنیم. امیدواریم که با یک ثبات خوب و جایگاه مناسب تیم نفت را برای فصل آینده به عنوان یک تیم منظم ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز