خبرگزاری کار ایران

CR۷ به خانه برمی‌گردد؟

تماس اسپورتینگ لیسبون با کریستیانو رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۵۲

کریستیانو رونالدو ممکن است پس از اینکه اولین باشگاهش اسپورتینگ لیسبون از او در بازگشت به خانه دعوت بعمل آورده، به پرتغال بازگردد.

به گزارش ایلنا، رونالدو به عنوان نماد اولدترافورد در آگوست گذشته از غول ایتالیایی یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. او در 38 بازی 24 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند اما از کسب رتبه ششم این تیم در لیگ برتر عمیقاً ناامید شد.

رونالدو به اریک تن هاگ، سرمربی جدید یونایتد گفته که آماده است بماند و به سرمربی هلندی کمک کند تا بازسازی را آغاز کند - اما به شرطی که او بخواهد.

علیرغم اینکه رونالدو به عنوان بهترین گلزن باشگاه به پایان رسید مرتباً به دلیل پرسینگ کم مورد انتقاد قرار می گرفت. به نظر می‌رسد که او از کم کاری یونایتد تا‌کنون در بازار نقل و انتقالات ناامید شده است.

نشریه سان امروز خبر می‌دهد که روسای باشگاه اسپورتینگ، جایی که رونالدو قبل از امضای قرارداد با یونایتد در سال 2003، 25 بازی در لیگ برای آن انجام داد، معتقد است که می توانند او را به لیسبون بازگردانند.

یک منبع مطلع در همین رابطه گفت: "اسپورتینگ می داند که رونالدو عاشق بردن جام هاست. در حال حاضر به نظر می رسد که یونایتد خیلی دور باشد و زمان برای رونالدو در حال اتمام است. بنابراین چه راهی بهتر از بازگشت به خانه و بازی در پرتغال برای پایان دادن به دوران حرفه ای خود؟ این یک لیگ قوی و یک سبک زندگی عالی است. مقامات ارشد پرس و جو کرده اند و به رونالدو گفته اند که اگر مایل به ترک یونایتد است، علاقه مند به جذب او هستند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز