خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌های ۲۰۲۲؛

گزارش تمرین توپی عصر تیم ملی در سالن خریستو بوتف

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۴۹

تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (یکشنبه 29 خرداد) در سالن خریستو بوتف شهر صوفیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از تمرین نوبت صبح امروز یکشنبه بیست و‌ نهم خرداد که شامل برنامه بدنسازی در سالن هتل محل اقامت تیم ملی بود، شاگردان بهروز عطایی در نوبت عصر در سالن با قدمت خریستو بوتف متعلق به فدراسیون والیبال بلغارستان تمرین تو‌پی سه ساعته داشتند. سالنی که فاصله زیادی با هتل محل اقامت تیم نداشت.

این تمرین از ابتدا یک میهمان ویژه داشت که دیمیتار زلاتانوف ستاره اسبق والیبال بلغارستان بود. وی سابقه ریاست در فدراسیون والیبال بلغارستان را نیز داشته است.

اما تمرین تو‌پی شاگردان بهروز عطایی با حرکات کششی و گرم کردن آغاز شد و سپس با سرویس زدن و دفاع روی تور ادامه پیدا کرد. بعد از حدود یک ساعت مردان والیبال ایران به دو گروه تقسیم شدند و مسابقه درون اردویی برگزار کردند که با کری ها و هیجان جالبی همراه بود.

این بازی چند بار از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برای گوشزد کردن برخی نکات به بازیکنان قطع شد و قضاوت آن برعهده عظیم جزیده کمک مربی تیم ملی بود.

قرار است فردا دوشنبه در فاصله یک روز تا شروع بازی‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها تیم ملی ایران در سالن اصلی مسابقات تمرین کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 خرداد به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز