خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲؛

تمرین تیم ملی والیبال در سالن کوچک بدنسازی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۹۷

تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه 29 خرداد) در فاصله ۴۸ ساعت تا نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان دو جلسه تمرین خواهد داشت که تمرین بدنسازی صبح به دلیل کوچک بودن سالن، در دو گروه انجام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از 31 خرداد در دو شهر صوفیه بلغارستان و کوئزون فیلیپین آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران امروز (یکشنبه 29 خرداد) دو جلسه تمرین خواهد داشت که نوبت صبح در هتل محل اقامت تیم به صورت بدنسازی انجام شد و مردان والیبال ایران در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به وقت محلی در سالن فدراسیون والیبال بلغارستان تمرین خواهند داشت.

تمرین بدنسازی شاگردان بهروز عطایی در دو گروه هفت نفره و مجزا به دلیل کوچکی سالن بدنسازی هتل آفیشیال انجام شد. هر گروه به مدت یک ساعت زیر نظر یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی تیم ملی و عظیم جزیده کمک مربی تیم ملی تمرین صبح خود را برگزار کردند که ابتدا ملی پوشان به حرکت های کششی و سپس به تمرین استقامتی پرداختند.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن چهارده بازیکن ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها به قرار زیر است:

سه‌شنبه 31 خرداد: ایران – بلغارستان؛ ساعت 21 و 30 دقیقه

پنج‌شنبه دوم تیر: ایران – آمریکا؛ ساعت 21 و 30 دقیقه

جمعه سوم تیر: ایران – برزیل؛ ساعت 18

شنبه چهارم تیر: ایران – کانادا؛ ساعت 15

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز