خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲؛

سعادت: انگیزه زیادی دارم/ باید با تمام قوا بجنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۵۲

پشت خط‌ زن تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که انگیزه زیادی برای دیدارهای لیگ ملت‌ها دارد، گفت: امیدوارم در هفته دوم بهترین خودمان باشیم و با تمام قوا بجنگیم تا دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بردیا سعادت بازیکن جوان تیم ملی والیبال که برای هفته دوم لیگ ملت های والیبال به ترکیب تیم اضافه شده، ابتدا درخصوص تمرین بدنسازی نوبت صبح امروز (یکشنبه 29 خرداد) گفت: تمرین خوبی انجام دادیم که دو روز به مسابقات آمادگی مان را از دست ندهیم و در بالاترین سطح آمادگی باشیم.

او در خصوص شرایط خودش و هماهنگی با تیم عنوان داشت: درست است که من برای هفته دوم به تیم اضافه شدم اما قبل از این در اردوها حضور داشتم و به سطح آمادگی مطلوبی رسیدم. برای این هفته هم تا اینجا با چند جلسه تمرینی که داشتیم با پاسورها هماهنگ شدم و در وضعیت خوبی از نظر هماهنگی قرار گرفتم.

سعادت در خصوص وضعیت انتقاد آمیز میزبانی هم گفت: هر شرایطی باشد برای تمام تیم‌ها یکسان است و همه با همین وضعیت برای مسابقه آماده می شویم. درست است که کم و کاستی هایی وجود دارد اما باید توجه کنیم که برای همه به این صورت است.

ملی پوش جوان والیبال کشورمان درباره بازی نخست تیم ملی با بلغارستان نیز افزود: امیدوارم با تمام قوا بجنگیم و بهترین خودمان باشیم تا دل مردم را شاد کنیم.

این بازیکن تیم ملی والیبال درباره میزان انگیزه‌اش برای دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: انگیزه زیادی دارم و اول از همه دوست دارم که در هر شرایطی به تیم کمک کنم تا از لحاظ تیمی به موفقیت های بیشتری برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز