خبرگزاری کار ایران

واکنش متفاوت ستاره جوان والیبال به خط خوردن از تیم ملی

قبل آلکنو کسی من را نمی‌شناخت؛ به نظر ایشان احترام می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۴۷

بردیا سعادت برای تیم ملی ایران و هم بازی های خود در المپیک آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزرشی ایلنا، تیم ملی والیبال ایران بعد از عملکرد ناموفق خود در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ایتالیا به همراه سرمربی روس خود ولادمیر آلکنو تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات المپیک توکیو از ابتدای هفته جاری آغاز کرد.

آلکنو درحالی برخی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال مانند مهدی مرندی و فرهاد قائمی را به این اردو دعوت کرد که او برای حضور در المپیک باید تنها 12 بازیکن را با خود به توکیو ببرد. از همین رو در ابتدای همین هفته بعد از شروع تمرینات تیم ملی خبر رسید آلکنو، اسم فرهاد قائمی، محمد طاهر وادی و بریا سعادت را از اردوی تیم ملی خط زده و این بازیکنان نمی‌توانند تیم ملی را در المپیک همراهی کنند.

همین موضوع باعث بروز برخی از حواشی برای تیم ملی والیبال شد و سر و صدای زیادی را به پا کرد. از همین رو بردیا سعادت یکی از بازیکنانی که آلکنو روی نام او خط قرمز کشیده است گفتگویی با خبرنگار ما داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

 به سلیقه و نظر آلکنو احترام می‌گذارم

همه مربیان نظرات، ایده‌ها و همچنین سلیقه شخصی خود را دارند و من نیز به سلیقه و نظر آقای آلکنو احترام می‌گذارم. ایشان باید 12 نفر را برای المپیک انتخاب می‌کرد و طبق سلیقه و نیازهای خود بازیکنان مدنظر خود را انتخاب کرد و به من و دیگر دوستان برای حضور در این مسابقات گویا نیازی نداشت. پس به نظر ایشان احترام می‌گذارم.

قبل آلکنو کسی من را نمی‌شناخت؛ به نظر ایشان احترام می‌گذارم

مانند یک سرباز آماده خدمت به کشورم هستم

می‌خواهم از آقای آلکنو تشکر کنم من بعد از حضور در لیگ ملت ها شناخته شدم و مردم بعد از این مسابقات همیشه به من لطف داشته اند. این اولین دوره ای بود که من در تیم ملی حضور داشتم و و برای کشورم بازی کردم که این یک حس فوق العاده برای من بود. همچنین تجارب زیادی در کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی کسب کردم. اکنون با تیم ملی جوانان ادامه می‌دهم و هرجای که به من نیاز باشد مانند یک سرباز تلاش می‌کنم تا به کشورم خدمت کنم. همچنین آلکنو به من گفت به تمرینات خود ادامه بده تا اگر نیاز به تغییر بود از تو استفاده کنیم.

هم فکر می‌کردم در المپیک باشم هم حدس می‌زدم خط بخورم

بازیکنان خوبی در اردو حضور داشتن من همه جوانب را بررسی کردم. هم فکر می‌کردم می‌توانم در المپیک حضور داشته باشم هم حدس می‌زدم که خط بخورم. من فقط در تمرینات و در اردوها سعی و تلاش می‌کردم تا بهترین خودم باشم.

موفقیت تیم ملی مهم است

چه من باشم یا نه یا هرکسی دیگر در تیم ملی باشد مهم موفقیت ایران است و من  برای تیم ملی کشورم و بازیکنان آن در مسابقات المپیک آروزی موفقیت میکنم. امیدوار هستم این تیم بتواند بهترین نتیجه را کسب کند و دل مردم را شاد نماید ما بعد از عملکرد خود در لیگ ملت‌ها قول دادیم در المپیک این موضوع را جبران کنیم و من مطمئن هستم بچه ها از پس این موضوع بر خواهند آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز