خبرگزاری کار ایران

رسمی: کالوین رمزی به لیورپول پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۳۹

لیورپول قرارداد خود را برای جذب کالوین رمزی تکمیل کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه لیورپول قرارداد کالوین رمزی، بازیکن زیر 21 سال اسکاتلند از آبردین را با مجوز بین المللی تکمیل کرد.

این مدافع راست پس از گذراندن تست های پزشکی و نهایی شدن انتقال در مرکز آموزشی آکسا، با قراردادی طولانی مدت به قرمزها می پیوندد.

رمزی در رده های جوانان در آبردین پیشرفت کرد تا اولین بازی خود را در مارس 2021 برای بزرگسالان انجام دهد و با انجام 39 بازی، با 9 پاس گل و یک گل از  این تیم جدا شد.

رمزی در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به لیورپول گفت: "من فقط خوشحالی می کنم و این واقعاً رویایی است که اینجا به حقیقت می پیوندد. بازی برای آبردین یک رویا بود و حالا اینکه در یکی از بزرگترین، اگر نگوییم بزرگترین باشگاه جهان، یک موفقیت بزرگ است و من مشتاقانه منتظرم تا به هواداران نشان دهم که چه پتانسیلی دارم. امیدوارم بتوانم در پیش فصل بیایم، به همه در باشگاه، کادر فنی، بازیکنان نشان دهم که چه چیزی دارم و سپس خواهیم دید که از آنجا چه اتفاقی می افتد."

رمزی سومین خرید جدید لیورپول در پنجره تابستانی پس از آمدن داروین نونز و اعلام اینکه فابیو کاروالیو رسماً در تاریخ 1 جولای به این باشگاه ملحق خواهد شد، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز