خبرگزاری کار ایران

متخصص جام حذفی دنبال ماجراجویی در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۴۹

سرمربی فصل گذشته نساجی که تا کنون دو مرتبه به عنوان سرمربی قهرمانی جام حذفی را تجربه کرده است به دنبال ماجراجویی در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، در لیگ هجدهم وقتی دنیزلی از تراکتور اخراج شد، قرار بود ساکت الهامی برای چند هفته مربی موقت این تیم باشد. با این حال بردهای پیاپی تراکتور با الهامی، او را در تبریز ماندگار کرد. این سرمربی به همراه پرشورها  با کسب 16 امتیاز در 7 مسابقه و ثبت میانگین امتیازی 2.28 از این حیث جز برترین مربیان لیگ برتری قرار گرفت. 

 در جام حذفی هم با شکست استقلال توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. کاری که بسیاری از مربیان خارجی و بزرگ تراکتور در آن موفق نبودند. او برای تراکتور سهمیه گرفت اما به دلیل حواشی و عصبانیت سرمربی وقت تراکتور به مدت 6 ماه تعلیقی محروم که 3 ماه آن قابل اجرا بود. به همین دلیل ناچار به ترک تراکتور شد.

قهرمانی جام حذفی آغاز راه ساکت در مسیر مربیگری‌اش بود. او بعد از محرومیت تعلیقی هدایت نساجی رده پانزدهمی را به عهده گرفت. جایی که کمتر کسی فکر می‌کرد او بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. او نساجی را با 10 امتیاز و در رده پانزدهم جدول تحویل گرفت اما این تیم را حفظ کرد. او از نظر آماری به طور میانگین در هر مسابقه بیش از دو امتیاز کسب کرد. از این حیث بالاتر از یحیی گل محمدی، محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی قرار گرفت. 

در فصل بیست و دوم لیگ برتر نساجی در قامت یک تیم متوسط ظاهر شد اما در جام حذفی توانست تیم‌های مدعی استقلال و آلومینیوم را از سر راه خود کنار بزند و جام را بالای سر ببرد و برای تیمش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. حالا دیگر ساکت لقب مدعی جام حذفی را به خود گرفته است. البته او معتقد است اگر تیم دلخواهش را از فصل بسازد در لیگ برتر هم می‌تواند ماجراجویی جدیدی داشته باشد. 

در این میان یکی از انتقاداتی که به الهامی وارد شد عصبانیت شدید او در کنار زمین بود. او در اظهار نظری به تازگی اعلام کرد که از فصل بعد با شیوه و سبک کاری متفاوتی در کنار زمین حاضر خواهد شد.

نکته ای که در کارنامه الهامی مشهود است کسب 2 جام لیگ برتری تاریخ باشگاه‌های خصوصی فوتبال کشور است. البته این امکان وجود دارد که او در فصل جدید لیگ برتر با یکی از تیم‌های دولتی هم به توافق برسد. باید دید فضا برای ماجراجویی او در لیگ برتر فراهم می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز